Tekniikkakeskustelut > Projektit

Talviauto -projekti (vain ideatasolla toistaiseksi)

<< < (9/10) > >>

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 16.02.2022     kello on 18:57 ---Ei mulla ollut ongelmaa lukea eikä ymmärtää. Siinähän oli ehdollinen sana VOIDAAN. Toisella kaverilla transporterin pikkubussista tehty M1 irtoliedellä ja irrotettavalla pöydällä. Tosin se penkkiin lähtee pikalukolla ja tilalle parisänky.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla nissanin nv 200 rekisteröiy asuntoautoksi /monikäyttoauto! vero vuodessa 250e 5delle rekisteröity. Irroitettavilla penkeillä.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Pattimurffi - 16.02.2022     kello on 16:41 ---M luokan matkailuauton ehdot:

1) istuimia ja pöytä, joka voi olla helposti poistettavissa;
    2) makuupaikkoja, jotka voidaan muuntaa istuimista;
    3) keittomahdollisuus; 
    4) säilytystiloja.
lisäksi;
kylmäsailytys, keittomahdollisuus

öö...
- Helposti poistettavat pöytä ja istuimet ?! MIksi ihmeessä ne pitää pystyä poistamaan?
- Miksi makuupaikat pitää muuntaa istuimista? ja vieläpä monikossa, eli useampia. Eikö kiinteät istuimet ja sängyt kelpaa ?

--- Lainaus päättyy ---
Kun aletaan tekemään jotain ajoneuvoa niin luetun ymmärtäminen on tärkeää. Jos on yhtään epävarma taidostaan kannattaa pyytää avuksi joku joka jotain ymmärtää lukemastaan ;)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 16.02.2022     kello on 22:18 ---Mulla nissanin nv 200 rekisteröiy asuntoautoksi /monikäyttoauto! vero vuodessa 250e 5delle rekisteröity. Irroitettavilla penkeillä.

--- Lainaus päättyy ---

Miten tämä on toteutettu. Kaveri osti 7h NV 200 ja suunnitelma oli laittaa siihen purkuautosta sähkötekniikka. Tuo projekti kaatui lähinnä siihen, että sähköautojen akkujen hinnat ovat nousseet pilviin ja projekti on kuopattu.

En kyllä ymmärrä miten tuo muutos on onnistunut ja kuulisin mielelläni lisää.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.02.2022     kello on 12:34 ---Miten tämä on toteutettu. Kaveri osti 7h NV 200 ja suunnitelma oli laittaa siihen purkuautosta sähkötekniikka. Tuo projekti kaatui lähinnä siihen, että sähköautojen akkujen hinnat ovat nousseet pilviin ja projekti on kuopattu.

En kyllä ymmärrä miten tuo muutos on onnistunut ja kuulisin mielelläni lisää.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se mikään sähköauto ole ihan vaan normaali diesel! Noihin saa muutos sarjaakin ihan kotimaasta! Katsoppa tramobilin sivuilta. Itse tehden sais kyllä paremman.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 17.02.2022     kello on 15:20 ---Ei se mikään sähköauto ole ihan vaan normaali diesel! Noihin saa muutos sarjaakin ihan kotimaasta! Katsoppa tramobilin sivuilta. Itse tehden sais kyllä paremman.

--- Lainaus päättyy ---
Kaveri siis osti tuollaisen projektiksi ja siitä oli tarkoitus tehdä sähköauto. Tuo projekti siis on unohdettu ja auto menee myyntiin. Kaverin yksilö on siis 7h henkilöauto bensakoneelle. Lainasin ja kävin Jyväskylässä tällä viime viikolla ja mielestäni ajoltaan laiska ja meluisa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View