Tekniikkakeskustelut > Projektit
Kosteusvaurion korjaus
Lerssinen:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 26.02.2022 kello on 22:34 ---Täällä ei kiinnostanut, kertoi vaan että ei ole ikinä kuullutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
"koskiply" on sen verran iso puulaaki että toimittaa tavaraa vaikka mihin, eli ilmeisesti ei asiakaspalvelu kauppiasta kiinnostanut :-X
No, eipä yllätä. Täällä paikallinen ISO k-rauta on ihan sysipaskaa mitä tulee mihinkään muuhun kuin just hyllyssä oleviin tuotteisiin. "ei saa eikä kiinnosta katella".
Ei minuakaan ole kiinnostanut tuon jälkeen siellä asioida.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 26.02.2022 kello on 21:59 ---Nimitetään lentokonevaneriksi, sitten löytyy
--- Lainaus päättyy ---
Minulle on kerrottu, että hinnassa siirretään pilkkua, ei oo omaa kokemusta, koska ei tarvetta ohuelle ole ollut?
kimi:
Aika harva kauppias alkaa yhtä tai muutamaa levyä tilaamaan. Kokonaisina nippuina nuo toimitetaan ja varastoon ei osteta mitään mikä ei liiku.
Muutaman kerran olen etsinyt jotakin harvinaisempaa puutavaraa, silloin olen ollut yhteydessä tuottajaan ja kysynyt minne kyseistä tavaraa on toimitettu.
Ainakin ne rautakaupat hankkivat erikoisiakin tuotteita jos tilaan tuottajan myyntipakkauksen verran tuotetta. Toisaalta jos tuottaja on vakiotoimittaja on onnistunut pienemmän erän saaminen muun kuorman yhteydessä.
Espoon Hartman rautaa käytän pääosin ja palvelu on erinomaista. Tilaan netistä ja tunnin päästä toimitus on yleensä noutovalmiina pakattuna.
Masa matkailija:
Ainakin kokkolassa caravanpalvelulla ollut hyllytavarana.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Masa matkailija:
Tuossa männä päivänä kävin vaunuraasuani kattelemassa. Pari vuotta sitten korjasin kosteusvaurioita, jäi petin takaa avaamatta sisältä, vain ulkopuolelta korjasin, lahohaju aina käyttöönotossa vaivasi.
Poistin pedin ja avasin nurkasta tapetin pois. Kas kummaa alla parinkymmenen sentin läiskä märkää. Eli ei poistu vaikka vaunu ollut pääosin talvella sisällä.
Nyt kuivuu, ja sitten arvioin maalaanko vai jätänkö noin, lahonneet listat korvaan foamilla koska ei kantavaa rakennetta.
Toteamuksena, aina pitää avata kostunut kohta kokonaan, ei kuivu muuten.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta