Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
SUP laudan hankinta edessä
Karabiilisti:
Muistakaa kelluntaliivit aina kun tuollaasella touhuaa.
Järvet on kivisiä ja kun tuolta dippaa niin suuri riski että tekee kipeetä pinnan alla.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2022 kello on 14:01 ---MRi taitaa pitää noita mökillä ja ovat käyttövalmiina "aina". käyttö erilaista kun se mihin lauta tulisi meillä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen pitänyt täytettynä mutta saa nuokin tyhjennettyä ja pakattua kuljetuspussiin.
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.01.2022 kello on 14:53 ---Muistakaa kelluntaliivit aina kun tuollaasella touhuaa.
Järvet on kivisiä ja kun tuolta dippaa niin suuri riski että tekee kipeetä pinnan alla.
--- Lainaus päättyy ---
Itse on tullut pidettyä jollei ihan omassa mökkirannassa suppaile. Toki onhan tuo lauta toisessa jalassa langalla kiinni.
kimi:
Mökkilaudalla tarkoitin vakituisempaa käyttöä ja myös helppokäyttöisyyttä . Meillä tuo vaatii aina lähtemisen ja mukaanottamisen kun haluaa suppailemaan. Meillä vielä se, wttä vaimoa tuo laji kiehtoo ja minua ei kovinkaan paljoa. Vaimoni tuntien, tiedän ettei hän yksin lähde minnekkään lauta mukanaan ja pahoin pelkään, että noita on hyvinkin pian 2 tai vaihtoehtoisesti tuon kaverina kanootti/ kajaakki.
Taitaa tuo linkittämäni mennä tilaukseen.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2022 kello on 17:52 ---Vaimoni tuntien, tiedän ettei hän yksin lähde minnekkään lauta mukanaan ja pahoin pelkään, että noita on hyvinkin pian 2 tai vaihtoehtoisesti tuon kaverina kanootti/ kajaakki.
--- Lainaus päättyy ---
Näin kävi meilläkin. Ensin ostettiin yksi. Sitten todettiin, että tarvitaan toinen, kun kukaan ei yksin lähde minnekään suppailemaan :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 12.01.2022 kello on 16:16 ---Itse on tullut pidettyä jollei ihan omassa mökkirannassa suppaile.
--- Lainaus päättyy ---
Onko mökkirantaan hukkuminen jotenkin loistokkaampaa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta