Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
SUP laudan hankinta edessä
Alan:
Ehkäpä oma mökkiranta on matala ja/tai rantaan lyhyt matka.
Mulla on aina kajakilla liivit, mutta Perämeren rannat on niin matalat, että monin paikoin hukkumisriski olisi olematon.
Minä pysynkin kajakissa, mutta pitäisi keksiä miten kuljettaa sen Hymerillä. Mittaa on yli 4 metriä. Katto on korkealla ja täynnä.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.01.2022 kello on 22:47 ---Ehkäpä oma mökkiranta on matala ja/tai rantaan lyhyt matka.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Meillä oma mökkiranta on matala eikä ole edes kiviä pohjassa. Muksuilla on aina liivit päällä. Jos joku riskiä ottaa, niin se on joku aikuinen. Harvoin hekään. En ole mikään huippu-uimari vaikka uimataitoinen olenkin, joten riskinottohalu sitenkin minimissä. Kunnioitus vettä kohtaan siten luonnollinen. Veneessä kaikilla on aina liivit päällä.
Vielä tuohon laudan valintaan. Tuon meidän aiemmin linkkaaman laudan valintaperusteet olivat, että pitää toimia junioreilla ja aikuisilla molemmilla, ei tarvitse olla paras ja hienoin mutta mielellään kestävä - sekä laadullisesti että käytön puolesta jos aiheesta enemmän innostuu. Lisäpinnat Vesiurheilun erittäin mukavalla, nopealle ja hyvälle palvelulle kaikin puolin.
MattiS:
Pari vuotta sitten tytär ja emäntä hinku semmosta ja ostin synttärilahjaksi, viime kesänä kausipaikalla oli valmiiksi pumpattuna....oisko kerran käynyt vedessä. Packraft kiinnostas itseä olisi kevyt viedä mihin vaan. Kävin itsekkin sitä suppia kokeilemassa ja ihan kiva aurinkopäivän leluhan se on
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.01.2022 kello on 22:47 ---Ehkäpä oma mökkiranta on matala ja/tai rantaan lyhyt matka.
Mulla on aina kajakilla liivit, mutta Perämeren rannat on niin matalat, että monin paikoin hukkumisriski olisi olematon.
Minä pysynkin kajakissa, mutta pitäisi keksiä miten kuljettaa sen Hymerillä. Mittaa on yli 4 metriä. Katto on korkealla ja täynnä.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on pumpattava yhden hengen kanootti....
Sen voisi kuljettaa vaikka henkilöauton takakontissa. Mulla se sopii kuin nakutettuna Westin tavaratilaan. Nuorempana oli matkassa henkilöauton, tai pakun katolla meri-, tai koskikajakki. Netissä näkee kuvia retkiauton sivullekin asennettavasta surffilautatelinees tä. Westiinkin sellainen teline taitaa olla ihan tehdasvalmisteisena .
Tuo SUP lauta ei oikein ajatuksena kuulosta mukavalta, kun ei ole kunnon istuinta, eikä enää seistäkään jaksaisi pitkää aikaa. Ehkä se sopii paremmin nuoremmille, tai nuorekkaille.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.01.2022 kello on 22:47 ---Minä pysynkin kajakissa, mutta pitäisi keksiä miten kuljettaa sen Hymerillä. Mittaa on yli 4 metriä. Katto on korkealla ja täynnä.
--- Lainaus päättyy ---
Rosterista pari kevyttä kaarta...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta