rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Talvirenkaat  (Luettu 174984 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #450 : 26.02.2016 kello on 16:15 »
https://www.taloussanomat.fi/porssi/2016/02/26/nokian-renkaat-pyydamme-anteeksi/20162251/170

Ei ihme että ei kiinalaiset pärjää testeissä.  Näköjään vanha legenda,  että maksettuja testejä vaan pitää paikkansa.

On jännä seurata, tuleeko yli kymmenen sivua mootolokkia tästä aiheesta.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:59
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #451 : 26.02.2016 kello on 16:57 »
Varmaan tulee,ja voi sitä harmituksen määrää kun ovat renkaat ostaneet juuri rengastestien perusteella.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:33
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #452 : 26.02.2016 kello on 18:13 »
tässä on hyvä esimerkki kuinka ihmiselle luodaan mielikuva hyvästä tuotteesta. muutenkin on mennyt usko kaikkiin testeihin, kun tilaaja ja toteuttaja pyrkii tekemään voittoa myymillään palveluilla. voidaanko enää luottaa mihinkään mittaus tulokseen, oli sitten kyse kodinkoneesta, autosta, tietokoneesta yms. aina siellä on raha takana.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.06.2020 kello on 20:53
    • Opastetut kalastusreissut Muonionjoelle, Jäämerelle, Namsenille
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #453 : 26.02.2016 kello on 18:51 »
Vaikka testejä olen katsellut, niin koko autoilu-urani ajan olen aina ostehetkellä kysynyt paikallisen rengaskauppiaan mielipidettä. Hän osaa suositella toimivimmat renkaat tarpeeseeni. Hankintavuoden vuoden testivoittajia en ole ostanut koskaan, koska kokemuspohjainen tieto on ollut arvokkaampaa minulle. Pari viikkoa sitten ajoin samaa kaupunkireittiä isäni autolla, joka on samanlainen kuin omani. Renkaina minulla on kitkat ja isälläni nastat, molemmat merkkituotteita. Oma kokemukseni ja isäni tuntemus olivat samat, minun toista talvea alla olevat kitkat ovat pitävämmät kuin hänen vähemmän ajetut nastarenkaat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #454 : 26.02.2016 kello on 18:59 »
Ostan ne mitkä hyvältä tuntuu, tietenkin kotimaassa tehdyt antaa lisävoimaa Hakkiksille. Antaahan se työtä suomalaisille.

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #455 : 26.02.2016 kello on 19:49 »
Minä käytän pinnattuja, mutta kotimaisia. :D
« Viimeksi muokattu: 26.02.2016 kello on 21:59 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #456 : 26.02.2016 kello on 21:37 »
Mielestäni talvirenkaiden toimintaan vaikuttaa enempi niiden kunto kuin se mitä kyljessä lukee.
Omassani uuden karheat Nokialaiset talvi ja kesäpyörissä. Vaimolla taas uudet Misukat sekä talvi että kesäpyörissä.
Hyvistä en tiedä kun näillä merkeillä yleensä olen pärjäillyt moitteettomasti.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #457 : 27.02.2016 kello on 10:52 »
Henkilöautossa Dunlop Ice Touch, hankittu viime vuoden lopulla. 5-kulmaisella talttanastalla todella hyvä veto ja jarrutuspito. Sivupito on heikoin lenkki, ajonvakautus puuttuu tuohon kun liikaa yrittää. Todella hyvä pito, on hiljaiset ja mukavat ja jämäkät ajaa. koko 205/55 16 Ei halvimmat mutta ei todellakaan kalleimmatkaan mitä rahalla saa.
Matkailuautossa kiinalaiset Marshalit nastoilla. Toisinaan pitää ja aina kun lähtee pitää kokeilla onko nyt pitokeli vai lipsukeli ts niihin ei voi luottaa. Olivat halvat, ensimmäiset ja viimeiset kiinlaiset, ens kerralla pitää olla varaa kunnon renkaisiin.
Pojan autossa Goodyearin Ultragripit, edellistä sukupolvea pitoa on juuri ja juuri riittävästi. Meluakin on enemmän, tosin autokin on 15 v..

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #458 : 27.02.2016 kello on 19:09 »
Kukaan ei mainitse hintoja joten minä sen teen, eli minun talvirenkaat maksoi 250 € ja kahden vuoden jälkeen vaihdan ne taas uusiin. Siis päälle laitettuna ja tasapainoitettuna.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #459 : 27.02.2016 kello on 21:16 »
Nokian kumit on ollut yleensä sieltä kalliimmasta päästä, joten mielikuvan mukaan hyvät ellei parhaat. Itse en ole enää vuosiin ostanut noita "Nokialaisia" mielikuvia...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:59
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #460 : 27.02.2016 kello on 23:24 »
Ihmeen hiljainen ketju tää on,mutta oli sitten kyseessä talvi tai (kesärenkaat joissa varmaan on myös vilunkia tehty) niin mun muistin mukaan niin monet kehu ostaneessa testivoittajat, ovatkos ne kaikki nolona hiljaa?


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #461 : 27.02.2016 kello on 23:32 »
Minkäs sille voi kun kusetetaan .
Kyllä noita testejä on luettu hartaasti ja uskottu autolehtien asiantuntijoita .
Näinköhän Nokia on ainut joka on yrittänyt parantaa tuloksiaan vilungilla .
Ootellaampa nyt turpoaako tämäkin keissi niinkuin muutkin vilunkipelit.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #462 : 28.02.2016 kello on 15:07 »
Ihmeen hiljainen ketju tää on,mutta oli sitten kyseessä talvi tai (kesärenkaat joissa varmaan on myös vilunkia tehty) niin mun muistin mukaan niin monet kehu ostaneessa testivoittajat, ovatkos ne kaikki nolona hiljaa?


Sent from my iPad using Tapatalk

Tää on kova paikka niille joka on uskonut Nokian "kumien" laatuun. Eihän siitä voi kirjoittaa vielä, kun pitää vielä sulatella miten tässä näin pääsi käymään.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #463 : 28.02.2016 kello on 15:12 »
Ei siinä mitään kovaa paikkaa ole. Kovempi tais olla niillä jotka varasti Nokialta yrityssalaisuuksia ja huuhaata huutelivat mm Triangle renkaitten suhteen. Yksi on jo ainakin tuomittu ja lisää pesee. :-*
Lisäksi mm Testworld joka tekee testit mm TM ja muut isot autolehdet. Ostaa kaupasta pääosin nuo testirenkaat, merkeistä riippumatta. Autop**lu on taas se mitä ei lasketa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:35
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Talvirenkaat
« Vastaus #464 : 28.02.2016 kello on 21:00 »
Ei ole koskaan ollut varaa testivoittajiin,ei kesä-eikä talvirenkaissa.
Nyt pitäs ostaa suvikumit,jotku halpikset ostan.Toki mulla tulee vähän kilsojakin.
Pinnattuja kumejakin olen ostanut,eikä ole ollut valittamista.