Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (14/118) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.11.2011     kello on 08:45 --- toisaalta harmittaa tuhlata nastoja ja rouhia teitä - turvallisuuden nimissä.

--- Lainaus päättyy ---

Mua ei harmita nastojen kuluminen kun renkaan vaihto tulee aina eteen pidon katoamisen, ei niinkään pinnan kulumisen takia. Edellisen autoni talvirenkaat (Goodyear UG500) alkoi lipsumaan jo neljän talven jälkeen, renkailla oli silloin ajettu vajaa 40tkm.

Niin, kuparirasvaa olen levittänyt aina pulteille, ei ole naapurit kuulleet renkaanvaihdonnasta johtuvaa kirskumista. ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.11.2011     kello on 08:52 ---Mua ei harmita nastojen kuluminen kun renkaan vaihto tulee aina eteen pidon katoamisen, ei niinkään pinnan kulumisen takia. Edellisen autoni talvirenkaat (Goodyear UG500) alkoi lipsumaan jo neljän talven jälkeen, renkailla oli silloin ajettu vajaa 40tkm.

--- Lainaus päättyy ---

Samahan se käy minun tai vaimon autossa, että rengas ikääntyy ennen kuin kuluu loppuu (tai oikeammin auto vaihtuu). Nastoilla ei kummassakaan tule kuin 3-4 000 km/v. Kuitenki vaimon automaattiautossa nastoja tuntuu varisevan noista Conti Winterwiking 3:sta  :-\

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.11.2011     kello on 08:34 ---No sitähän minäkin, eiköhän se Juppius ole joissakin muissa, kuin sinussa.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jaahas, Höpöttäjä iski juppikortin pöytään. Ei vaan taida pöydässä olla pelaajia.  ;D

Ainakaan renkaanvaihtoketjus sa, tuskin koko foorumillakaan...

ihaa:
Tuolla galleriassa oli Höpöttäjän Fiiliksestä tietoja, lehtileikkeestä vai onko valmistajan mainoksesta peräti, pisti silmään auton hinta uutena, 390000 mk, nykypäivän rahaksi muutettuna n. 92000 €, nykyään taitaa täysintegroidun saada n. 10000 euroa halvemmalla.

Mun mielestä yhdeksänkymmentäluv un juppi matkailuauto. ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.11.2011     kello on 10:20 ---Tuolla galleriassa oli Höpöttäjän Fiiliksestä tietoja, lehtileikkeestä vai onko valmistajan mainoksesta peräti, pisti silmään auton hinta uutena, 390000 mk, nykypäivän rahaksi muutettuna n. 92000 €, nykyään taitaa täysintegroidun saada n. 10000 euroa halvemmalla.

Mun mielestä yhdeksänkymmentäluv un juppi matkailuauto. ;)

--- Lainaus päättyy ---
:o  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View