Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2015 kello on 09:49 ---Juurikin näin...
Minä taas ja moni muukin varmaan toivoisi, että ei ilmat kävisi pakkasen puolella lainkaan. Vielä kun pysyisivät vesisadepäivät vähissä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kuiva pikkupakkanen nollakelin voittaa
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.11.2015 kello on 11:00 ---Kyllä kuiva pikkupakkanen nollakelin voittaa
--- Lainaus päättyy ---
Tavallaan joo....
Silloin pitää vain kaikki vesivehkeet viedä pakkaselta suojaan. Nyt on aika hyvin pystynyt vaikka auton pesemään ja vesiletku ulkosaunallekin käytössä.
Lisäksi pakkaskeleillä on aina liukkauden vaara suurempi. Joskus oli autoilijoille slougani "Talvi alkaa nollasta"
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2015 kello on 09:49 ---Minä taas ja moni muukin varmaan toivoisi, että ei ilmat kävisi pakkasen puolella lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Plussakeleillä noita sateita ei paljoa tartte kolalla avitella kun valuvat ihan issekseen viemäreihin Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2015 kello on 09:49 ---Minä taas ja moni muukin varmaan toivoisi, että ei ilmat kävisi pakkasen puolella lainkaan. Vielä kun pysyisivät vesisadepäivät vähissä.
--- Lainaus päättyy ---
Pistäisit nyt jo sen Sätkän rätin kiinni... ;D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.11.2015 kello on 13:07 ---Pistäisit nyt jo sen Sätkän rätin kiinni... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Miten niin...?
Ei Sätkässä yleensä koskaan ole sen kylmempi, kuin ulkonakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta