Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
Yrjö:
Opelin takakontissa ketjut "ruostuneet" kohta kuukauden odottelemassa .
Vaunu sai tänään piikit alleen. :D
K.E.V:
Plus 5c aamulla klo 6 kopparö raasepori
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.11.2015 kello on 08:02 ---Plus 5c aamulla klo 6 kopparö raasepori
--- Lainaus päättyy ---
On kyllä ihmeellistä syksyä pitänyt....
Saa nähdä rikotaanko taas kaikki ennätykset marraskuunkin osalta. Ei silti en pätkääkään pakkasta ja lunta kaipaa.
Ilman pakollisia aamulähtöjä menisi vaikka vuoden ympäri suvikummeilla Etelässä.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2015 kello on 08:15 ---Ei silti en pätkääkään pakkasta ja lunta kaipaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minä ja eiköhän suurin osa lapsiperheistä (ja taitaa muuten koiraihmisetkin) kaivataan pikkupakkasia ja siinä samalla myös sitä luntakin jotta olisi tuo ulkona oleminen ja harrastaminen mukavampaa..
Ja Suomi monine yrityksineenkin kaipaa sitä lunta. Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.11.2015 kello on 09:24 ---Minä ja eiköhän suurin osa lapsiperheistä (ja taitaa muuten koiraihmisetkin) kaivataan pikkupakkasia ja siinä samalla myös sitä luntakin jotta olisi tuo ulkona oleminen ja harrastaminen mukavampaa..
Ja Suomi monine yrityksineenkin kaipaa sitä lunta. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin...
Minä taas ja moni muukin varmaan toivoisi, että ei ilmat kävisi pakkasen puolella lainkaan. Vielä kun pysyisivät vesisadepäivät vähissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta