Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Akkukoneen hankinta mielessä...

<< < (13/34) > >>

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  3.01.2022     kello on 16:06 ---On ne kehittyneet ja hinnat halventuneet, se mun vanha kone on 10.8 voltin akulla, samanlaisessa kassissa se on, ja hinta oli tuplat tuon koneen hinnasta. Siinä on vain ruuvikärjille sopiva istukka ja yksi nopeusalue, n 600 kierrokseen asti.

--- Lainaus päättyy ---
Samanlainen itellä ja ihan ykköskone kun ahtaissa tiloissa jotain ruuvailee.  Thumb

Alan:
Minulla on tuo myös ja ikää on yli 10 vuotta reilusti. Vaan sen akut ei käy muihin laitteisiin eikä toisinpäin.

Akun sopivuus moniin laitteisiin on se ensimmäinen valintaperuste. Aika tuore juttu mahtaa olla. Ennen oli vehkeet aina eri jännitteellä. Boschia mulla oli kolmenlaista, enää tuo pikkukone ehjänä, vaan ne muut taisi olla Nimh-akuilla.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.01.2022     kello on 07:27 ---Akun sopivuus moniin laitteisiin on se ensimmäinen valintaperuste.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on pari pientä vihreää Boschia, 12V.
Sellaisia 'alkureiän poraajia'.
Sitten on pari sinistä, 14,4V.
Hyvin ovat toimineet jo vuosia niillä isommilla akuilla.   ;D

Teukka-74:
Bosch voisi olla vaihtoehto mutta runkojen valikoima ei täytä tarpeitani.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.01.2022     kello on 11:23 ---Bosch voisi olla vaihtoehto mutta runkojen valikoima ei täytä tarpeitani.

--- Lainaus päättyy ---
Niitähän tulee koko ajan lisää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View