Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Akkukoneen hankinta mielessä...

<< < (12/34) > >>

mjo33400:
Minulla puutarha vehkeet on Boschia ja muut koneet Makitaa. Yritän päästä johto laitteista eroon.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  2.01.2022     kello on 18:24 ---Minulla puutarha vehkeet on Boschia ja muut koneet Makitaa. Yritän päästä johto laitteista eroon.

--- Lainaus päättyy ---
Haetko Makitat Lappalaiselta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.01.2022     kello on 15:46 ---Mulla on pikku Bosch. Pieni ja kevyt, mutta jaksaa sen mitä tarvitsen (akun kesto n. 450 terassiruuvia). Ja kestää kun tauti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo Boscin pikkukonesarja on todella mukava sarjatyössä. Jaksaa sen mitä useimmin tarvitsee ja kevyt tasapainonen sarja. Akut vaan tuppaa istumaan tautisen lujaa rungossa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic -  2.01.2022     kello on 18:52 ---Haetko Makitat Lappalaiselta.

--- Lainaus päättyy ---

Kaverilta ostelen käytettyjä.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.01.2022     kello on 15:46 ---Mulla on pikku Bosch. Pieni ja kevyt, mutta jaksaa sen mitä tarvitsen (akun kesto n. 450 terassiruuvia). Ja kestää kun tauti.

https://www.k-rauta.fi/tuote/akkuporakone-bosch-gsr-12v-15-2x20ah-bag/3165140895248

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

On ne kehittyneet ja hinnat halventuneet, se mun vanha kone on 10.8 voltin akulla, samanlaisessa kassissa se on, ja hinta oli tuplat tuon koneen hinnasta. Siinä on vain ruuvikärjille sopiva istukka ja yksi nopeusalue, n 600 kierrokseen asti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View