Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailiauton kestovahaus
MatsOnni:
Kertoisitko kokemuksia täällä, josko vaikka just tilattuun uuteen laitattais heti aluksi tuommosen käsittelyn, kunhan nyt ennen kevättä sais sen. Missä teetät sen? Lapsia asuu Turussa, ajattelin että jos siellä jossakin niin voisin vaikka samassa paikassa, hinta ei mun mielestä ole paha jos tosiaan pärjää pari vuotta pesulla sen jälkeen.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 1.10.2011 kello on 15:17 ---Kertoisitko kokemuksia täällä, josko vaikka just tilattuun uuteen laitattais heti aluksi tuommosen käsittelyn, kunhan nyt ennen kevättä sais sen. Missä teetät sen? Lapsia asuu Turussa, ajattelin että jos siellä jossakin niin voisin vaikka samassa paikassa, hinta ei mun mielestä ole paha jos tosiaan pärjää pari vuotta pesulla sen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
Juu tarkoitus kertoa kokemuksia kun homma on tehty ja jatkossa myös miten on vahaus
kestänyt/pysynyt.Tuossa kaarinassa se tehdään eli turun vieressä.Laitoin sulle yv:tä ;D
olalaa:
Ihan vaan tiedoksi että kestovahaus tehdään myös kuulavasaroituun pintaa Vaunuun/autoon.Näin minulle kerrotiin kun asiaa tiedustelin omaani käsittelyyn viedessä :o
Huomenna saan omani pois ;)
olalaa:
No niin nyt on auto haettu käsittelystä.Ai että on puhdas ja pinta kiiltää(paljon parempi kun osto vaiheessa noin 2kk sitten.Nyt seurataan miten kestää käytössa ;D
sipu:
http://www.hellmanyhtiot.com/
tuolla oli meidän tupacars -08 syksyllä ...auton pinta on maalattua lasikuitua ihan sileetä ja hytti peltiä ..
isäntä kertoi , että hyvin on pysynyt vahat ja hän pesee sitä vielä pesuvahalla ..tuo paikka on siinä turun ja raision rajamailla ..hinnasta en osaa sanoa mitään .. kun en muista mitä mahtoi maksaa .. mutta tuo meitin carssi ei mikään järin iso ole , joten varmaankin ihan käypään hintaan se tuli vahattua ..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta