Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailiauton kestovahaus
olalaa:
Onko joku teetänyt kulkimeensa kestovahausta.Millä aineella ja mihin hintaan.Itse tarkoitus viedä ensi viikolla oma auto lacroe käsittelyyn.Lupaava t jopa 3v takuuta ja hintakin kohdallaan.Pyydän kertomuksia ja kokemuksia ko asiasta ;D
Ps.Kertoilen sitten kun on tehty omia kokemuksia ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 30.09.2011 kello on 16:26 ---Onko joku teetänyt kulkimeensa kestovahausta.Millä aineella ja mihin hintaan.Itse tarkoitus viedä ensi viikolla oma auto lacroe käsittelyyn.Lupaava t jopa 3v takuuta ja hintakin kohdallaan.Pyydän kertomuksia ja kokemuksia ko asiasta ;D
Ps.Kertoilen sitten kun on tehty omia kokemuksia ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs tuommoinen maksaa.?
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 30.09.2011 kello on 16:40 ---Mitäs tuommoinen maksaa.?
--- Lainaus päättyy ---
Lista hinta 290e minä sain neuvoteltua sopu hinnan ja sitä en sopimuksen mukaan ilmoita ;)
minusta tuo lista hintakaan ei ole paha kun saa kirjallisen takuun tehdylle työlle 2-3v auton kunnosta riipuen :)
MatsOnni:
Juuri muutama viikko sitten kyselin täällä kokemuksia kestovahauksesta, ei kuulunut kommentteja siltä osin. Teetin sitten normaalin kun en itse ehtinyt. Jos jollakulla kokemuksia on, niin kertokaa ihmeessä. Kuinka kestää esim. liuottimia? Ainakin keulaahan on pakko jollakin liuottimella pestä vaikka olis kuinka hyvin vahattu.
olalaa:
Ainakin tuo lacroe käsitelyn pitäisi kestää myös liuotin pesu.Katsotaan kuinka kestää kun maanantaina menee käsittelyyn ja testi alkaa (takuu 2-3v) ;)
Hyvänä asiana pidän myös sitä että kerta käsittely riittää.Ei tarvitse huolto/uudeleen käsittelyä
joten kustannuksia ei tule lisää takuu aikana ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta