Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Automaattinen pullon vaihtaja
Ruuteri:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 3.02.2022 kello on 19:58 ---Kyllä automaattinen pullonvaihtaja on ehdoton hankinta. Katot vaan milloin sisällä punainenvalo syttyy ja päivän aikana hankit uuden pullon tyhjän tilalle ja se on siinä.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan ehdoton ilman punaista valoakin.. ;) Muistan aina sen ensimmäisen yön matkamökissä syyskylmillä ja vesisateessa,kun aamuyöllä vilu yllätti kaasun loppuessa. Autossa oli pullonvaihtaja,muttei toista pulloa. Toinen ehdoton varuste on vakionopeussäädin, varsinkin fiiatin ajoergonomialla.. ;D
88k5:
Juu, kyllä minäkin yhtenä 'should-have' varusteena pidän, mutta cruise menee ohi ja lujaa; 'must-have'..
Täältä kirppikseltä ostin uuden truman vaihtajan (musta) suodattimineen - samassa paketissa kun on CS, vaihtoon meni SecuMotion, joka sekin löysi tätä kautta uuden kodin. Idea mustassa vaihtajassa sama kuin hopeisessa. Punaiselle mene, jos varalestille menee. Ei mulla ole kuin kerran ollut hopeisen aikaan 2 tyhjää pulloa - käyttö vielä opettelua, valitsin keskiasennossa :laugh:
elwari:
Kaksi kertaa olen unohtanut avata varapullon hanan, vielä ei ole kolmatta tullut :P
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 5.02.2022 kello on 06:28 ---Kaksi kertaa olen unohtanut avata varapullon hanan, vielä ei ole kolmatta tullut :P
--- Lainaus päättyy ---
Pistä keltanen lappu sinne pullokaappiin! :D
elwari:
Kun oli kesäaika, niin ei kerrasta jäänyt mieleen :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta