Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Sygic Navigation for Caravans

<< < (2/4) > >>

Masa matkailija:
Itselläni ollut pari vuotta sygic käytössä,  lisenssi elinikäinen Maksoin 9 euroa,  oli kans tarjous.
Olen ollut erittäin tyytyväinen, mapsi oli hidas ja kaatuili tuossa kiinan ratiossa.  Tuohon lisäillyt puskaparkitkin.
Voin suositella. Park4night käyttää sygigiä.
Olisikohan heren karttapohjat.
Ainut puute ei satelliittinäkymää. Muuten varsin selkeä, kameravaroitukset  nopeusnäytöt, joskin talvinopeudet puuttuu. GPS nopeus näkyy koko ajan.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

88k5:
Miten "musta" Sygic'issä on yönäkymä? Kait se vaihtaa sen, räätälöitävissä ?

Google maps'issa ainakin mun kiinan 10" kojelauta-androidissa pimeällä paras pitää satelliittinäkymää - menee tarpeeksi mustaksi kun taustavalonsäätö ei mene riittävän pimeäksi pimeässä ajoon..

Monesti päivälläkin on parempi sat. kuvasta kattoa pikkuteitä /puskia.

Masa matkailija:
Mielestäni kohtuullinen tummuus, ei ole kiinnittänyt huomiota,
Autona sprinter jossa näyttö aika ylhäällä. Soittimessa säätö riittää mutta se on hankala löytää. Ei sygigin vika.
Vaihtaa itse, ilmeisesti seuraa soittimen valoisuustunnistint a, ei ole tullut tarvetta säätää. Joitakin kertoja ei käynnistynyt ajomoodiin ,sitten pari näpäytystä vaihtaa.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

smy:
Sygiciä kokeilin syksyllä ja se on ainakin nopeusrajoituksista ihan pihalla.
Väitti satasen alueella 60km/h yms. Ja tätä oli vähän joka puolella ajellessa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Matti_Kojo - 26.11.2021     kello on 14:25 ---Itselläni ollut pari vuotta sygic käytössä,  lisenssi elinikäinen Maksoin 9 euroa,  oli kans tarjous.

--- Lainaus päättyy ---

Onko siinäkin karttojen elinikä 3v?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View