Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Sygic Navigation for Caravans
Pate:
Minullakin on vuosia ollut Sygic navikointisofta.
Neljä kertaa vuodessa tulee ilmaiset karttapäivitykset.L ifetime lisenssi.
Kameratolppavaroitt imena luotan enemmän TomTom AmiGo softaan jonka voi laittaa Sygicin päällä toimimaan.
Masa matkailija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.11.2021 kello on 15:27 ---Onko siinäkin karttojen elinikä 3v?
--- Lainaus päättyy ---
Elinikäinen, 4 krt vuodessa päivitys. Ja ainakin toimii.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Matti_Kojo - 26.11.2021 kello on 14:25 ---Itselläni ollut pari vuotta sygic käytössä, lisenssi elinikäinen Maksoin 9 euroa, oli kans tarjous.
--- Lainaus päättyy ---
Mainostavat että nyt parhaassa tarjouksessa ikinä 54,99€. :D
Se .ikä tässä eniten mietityttää, on että Googl maps mielestäni tekee kaiken muun jo hyvin paitsi ottaa huomioon auton rajoitukset, eli koon ja nopeuden laskiessa ETAta. Jälkimmäisellä nyt ri ole merkitystä kun sen voi itsekin arvioida ja tarkkaa aikaa en yleensä mihinkään tarvitsekkaan. Eli oikeastaan ainoa mistä harkitsen maksavani on tuo, että en ajautuisi paikkoihin oihin en halua isommalla auyolla mennä. Tosin onhan täasä se riski että seuraa laitetta eikä ympäristöä tuonkin suhteen.
Lisäksi mielestäni Google taitaa noita liikennetietojakin päivitellä ilmaiseksi tässä maksullinen..
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Matti_Kojo - 26.11.2021 kello on 16:52 ---Elinikäinen, 4 krt vuodessa päivitys. Ja ainakin toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Tätä muuten ihmetteln kun saitilla lukee, että lisenssi pn elinikäinen ja kolmen vuoden karttapäivitykset. Tarkoittaako sitä etä siitä eteenpäin käytännössä tuki loppuu?
Masa matkailija:
Ja toimii kunnolla offline. Googlella en saanut kunnolla toimimaan offline.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta