Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto
Tuuletusluukku pakuun
Moponvirittäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.11.2021 kello on 16:06 ---^
En oikein ymmärtänyt tekstiä...
Oliko se niin, että tuollaiseen piskuiseenkiin saa ropelin? Jotenkin niin olin tekstistä ymmärtänyt. "Kattoluukku on saatavana jatkuvalla ilmanvaihdolla ja ilman jatkuvaa ilmanvaihtoa."
--- Lainaus päättyy ---
Asumiseen tarkoitetussa ajoneuvossa on minimi ilmanvaihdon takaamiseksi X määrä luukkuja jatkuvallailmanvaihdolla joita ei saa tukkia vaikka kuinka olisi kylmä ja vilu.
Ja tällaisen tilalle saa vaihtaa vain vastaavan.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Moponvirittäjä - 10.11.2021 kello on 17:14 ---Asumiseen tarkoitetussa ajoneuvossa on minimi ilmanvaihdon takaamiseksi X määrä luukkuja jatkuvallailmanvaihdolla joita ei saa tukkia vaikka kuinka olisi kylmä ja vilu.
--- Lainaus päättyy ---
Tätäkin olen joskus ihmetellyt...
Omassa tehdastekoisessa Westfaliassani ei ole katossa ainoatakaan reikää ja silti siinä on neljä petipaikkaa.
mike:
Voihan sen ilmanvaihtoreijän tehdä seinällekin,siihen on kyl olemassa venttiilejä. Propelilla ja ilman.
Masa matkailija:
Tuo ilmanvaihdon minimi koskee kaasulaitteiden kanssa. Ainakaan minulle ei tullut mitään lisävaatimusta luukuille joita ei ole. Entinen ambulanssi jossa ajonaikainen tuuletus. Parkissa ei puhaltimet pyöri. Kysyin vielä tarkalta katsurilta, sanoi että koskee vain jos laitan kaasulieden tai -jääkaapin.
Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Moponvirittäjä - 10.11.2021 kello on 17:14 ---Asumiseen tarkoitetussa ajoneuvossa on minimi ilmanvaihdon takaamiseksi X määrä luukkuja jatkuvallailmanvaihdolla joita ei saa tukkia vaikka kuinka olisi kylmä ja vilu.
--- Lainaus päättyy ---
itse olen ollut siinä uskossa että se pakkotuulettava luukku pitää olla vain jos on kaasuliesi?
ei kuorma-autoissa ainakaan ole tuulettuvaa kattoluukkua vaikka ois ihan asumiskäyttöön tehty. Muita ilmanvaihtoreikiä kyllä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta