Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adria Action 361 LH vm. 2022

<< < (15/16) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.01.2022     kello on 15:56 ---Ja Sätkässä pensan mittatikku ehjä....?   ;D

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---On bensatikku asteikkoineen ja on tarkka...

Akku on laadukas Salama pikiakku.  :)

Erkki:
Asensin mikroaaltouunin Dorikseen jääkaapin alapuolella olevaan kaapistoon. Mikron sähköpistorasia on asennettu pääsulakerasian viereen kaapin takaosaan. Hyvin pelittää. 👍

88k5:
^
Onko tuo alkujaan ollut vaatekaappi kun ulosvedettävä henkari katossa vielä? Aikaa ennen hyllyjä..

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.01.2022     kello on 00:41 ---^
Onko tuo alkujaan ollut vaatekaappi kun ulosvedettävä henkari katossa vielä? Aikaa ennen hyllyjä..

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole ollut. Tuota "henkaritelinettä" olen itsekin esittelyvideoissa ihmetellyt, mikä lienee tarkoitus matalassa hyllykaapissa? Hyllyt ovat alkuperäisillä paikoillaan. Ylimmäistä hyllylevyä on pari senttiä nostettu mikron päälle, jotta mikrolle sai sopivan tilan.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 25.01.2022     kello on 08:51 ---Ei ole ollut. Tuota "henkaritelinettä" olen itsekin esittelyvideoissa ihmetellyt, mikä lienee tarkoitus matalassa hyllykaapissa? Hyllyt ovat alkuperäisillä paikoillaan. Ylimmäistä hyllylevyä on pari senttiä nostettu mikron päälle, jotta mikrolle sai sopivan tilan.

--- Lainaus päättyy ---

Monitoimikaappi? Hyllyt pois, niin on henkarikaappi. Kaikissa vaunuissa/autoissa ei ole korkeata henkarikaappia, kuten esim. mulla olleessa Hymerissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View