Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut Ossi66 27 Sep 2021
  • Kiitos mutta ei näkynyt muuta kuin 72 sivua eri vaunuja solikalta
    Sivu 31
  • #32 kirjoittanut Arska 27 Sep 2021
  • Kiitos mutta ei näkynyt muuta kuin 72 sivua eri vaunuja solikalta
    Kyllä mulla näkyy
  • #33 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Sori kyllähän näkyy, kiitokset
  • #34 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Riittäisi tieto mikä piuha irti niin tuo virran syönti akulta loppuisi, ei tarvetta ajonaikaiselle lataukselle. Vielä se verran kun pistokkeen laittaa autoon kiinni niin syttyy tuo sumuvalo autoon, olipa akun päävirta kiinni tai auki.
  • #35 kirjoittanut 0yxxy0 27 Sep 2021
  • #36 kirjoittanut Yrjö 27 Sep 2021
  • Riittäisi tieto mikä piuha irti niin tuo virran syönti akulta loppuisi, ei tarvetta ajonaikaiselle lataukselle.
      Olen huonosti lukenut, mutta oletan sulla veturissa olevan 7-napaisen pistorasian ja adaptrilla autoon?
       Kyllä se pitäisi sininen olla navassa 2. Teippaa hyvin ettei tule oikkaria, enen kuin piuha irroitetaan vaunun päästä.
  • #37 kirjoittanut 0yxxy0 27 Sep 2021
  • KEV:n laittamassa linkissä ja kaaviossa 13 napasen 9 on akun + ja sininen. Nasta 2 sumuvalo ja punainen sekä 7 että 13 napasessa. Kysyjällä tulee jotain kautta nyt vaunun akusta nastaan 2 sähkö, joko vanussa tehtyjen kytkentöjen takia tai sitten adapterista johtuen (jos siellä yhdistetty 2 ja 9 nasta) mut luultavasti ei koska voisi olla että vaunussa olisi sumari päällä aina. Itse kytkisin kuitenkin vaunun sumuvalon toimintaan, eli riviliittimelle suunnistaisin.
  • #38 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Auton pistoke 7 ja vaunu 13 joka adapterilla autoon. Siis tarkoitatko tuon 13 napasen 2 teippaamista?
  • #39 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Sumuvalo en vaunuun tarvitse
  • #40 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Irrotan huomenna tuon 2sen eli sinisen joka on sumuvalolle, katsotaan poistuuko ongelma.
  • #41 kirjoittanut 0yxxy0 27 Sep 2021
  • Auton pistoke 7 ja vaunu 13 joka adapterilla autoon. Siis tarkoitatko tuon 13 napasen 2 teippaamista?
    Minä etsisin riviliittimeltä vaunusta sen johdon joka menee 2 nastaan (kummassakin 7/13 on sumuvalo tuo 2 nasta). Siellä on sähkö aina kun akku kytketty niin oikkari vaara olemassa kun johtoa irroittaa, siksi mielummin riviliitin vaikka siitä jankutankin.
  • #42 kirjoittanut Yrjö 27 Sep 2021
  • Irrotan huomenna tuon 2sen eli sinisen joka on sumuvalolle, katsotaan poistuuko ongelma.
      Ei sen pitäisi isoa vahinkoa tehdä, kun varot oikkarin.
      Siellä ehkä on omia kytkentöjä?
      Pitäisi varmaan tutkia tarkemmin?
      Missäpäin kuljet.
  • #43 kirjoittanut matson1 27 Sep 2021
  • Missä se riviliitin oikein saattaa olla, Kainuussa ollaan sotkamossa
  • #44 kirjoittanut 0yxxy0 28 Sep 2021
  • En tiedä Soliferin mutta LMC oli vaunun takaosassa vuodelaatikon alla. Parhaiten löytyy kun seuraa alta mistä kohti kaapeli menee pohjasta läpi vaunun sisälle. Tuossa KEV:n linkissä näyttäs olevan 2 liitintä toinen takana lähellä valoja, varmaan toinen edessä ja ehkä siellä heitetty ylimääräisiä johtoja, punanen johto menee liittimeltä toiselle suoraan ja sumuvalolle ilman muita johtoja/haaroituksia, varmaan sitten sekin ketju katkaistu ettei sumuvalo pala kokoajan vaunussa.
  • #45 kirjoittanut elwari 28 Sep 2021
  • Just tuon takia jätän itse nuo viritykset tekemättä. Vaunussa on 13 napainen missä kaikki menee oikeisiin paikkoihin. Kunnes....
    Lisäksi tuon ikäisessä vaunussa noitten takasumuvalojen ja peruutus valojen kuuluisi toimia. Ainakin leimalla.

    Ja mulla ainakin jäi ainainen pätkiminen ja pistokkeen ja rasian piikkien rassaus pois, kun vaihdoin 13-napaiseen. Tuon huomaa lähes joka kerta, kun jostakin lainaa 7- napaisella olevaa kärryä ...
Sivuja:
Toiminto