Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Pistokkeessa 12v

<< < (9/15) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 27.09.2021     kello on 21:50 ---Auton pistoke 7 ja vaunu 13 joka adapterilla autoon. Siis tarkoitatko tuon 13 napasen 2 teippaamista?

--- Lainaus päättyy ---
Minä etsisin riviliittimeltä vaunusta sen johdon joka menee 2 nastaan (kummassakin 7/13 on sumuvalo tuo 2 nasta). Siellä on sähkö aina kun akku kytketty niin oikkari vaara olemassa kun johtoa irroittaa, siksi mielummin riviliitin vaikka siitä jankutankin.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 27.09.2021     kello on 21:54 ---Irrotan huomenna tuon 2sen eli sinisen joka on sumuvalolle, katsotaan poistuuko ongelma.

--- Lainaus päättyy ---
  Ei sen pitäisi isoa vahinkoa tehdä, kun varot oikkarin.
  Siellä ehkä on omia kytkentöjä?
  Pitäisi varmaan tutkia tarkemmin?
  Missäpäin kuljet.

matson1:
Missä se riviliitin oikein saattaa olla, Kainuussa ollaan sotkamossa

0yxxy0:
En tiedä Soliferin mutta LMC oli vaunun takaosassa vuodelaatikon alla. Parhaiten löytyy kun seuraa alta mistä kohti kaapeli menee pohjasta läpi vaunun sisälle. Tuossa KEV:n linkissä näyttäs olevan 2 liitintä toinen takana lähellä valoja, varmaan toinen edessä ja ehkä siellä heitetty ylimääräisiä johtoja, punanen johto menee liittimeltä toiselle suoraan ja sumuvalolle ilman muita johtoja/haaroituksia, varmaan sitten sekin ketju katkaistu ettei sumuvalo pala kokoajan vaunussa.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.09.2021     kello on 19:13 ---Just tuon takia jätän itse nuo viritykset tekemättä. Vaunussa on 13 napainen missä kaikki menee oikeisiin paikkoihin. Kunnes....
Lisäksi tuon ikäisessä vaunussa noitten takasumuvalojen ja peruutus valojen kuuluisi toimia. Ainakin leimalla.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mulla ainakin jäi ainainen pätkiminen ja pistokkeen ja rasian piikkien rassaus pois, kun vaihdoin 13-napaiseen. Tuon huomaa lähes joka kerta, kun jostakin lainaa 7- napaisella olevaa kärryä ...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View