rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitenkä haaskaat plottovoittosi... ne muutamat miljoonat , jos onni potkii ?  (Luettu 2925 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
hmm .. pitäiskö piilottaa sukanvarteen vaiko palkata asiantuntija ne sijoittamaan johonkin tuottoisaan .. mietin vaan ...mutta  ekaks ainakin  sijoitan osan lapsiin ja heidän perheeseen , jotta heidän elämä helpottuis .. voisn toki jeesata muitakin sisaruksiani .. ainakin yhtä , joka on ihan hirmuisessa tupakaarsi kuumeessa ..  :D
noo joskos sit itsellekin sen kolmion vaikka pyörienpäällä törsäisin .. Orgilaisille kahfeet kera herkkujen tarjoisin ..isäntä saa antaa lämpimän kädenpuristuksen työnantajalleen ja jäädä minua viihdyttämään ..koko päiväsesti  :D sekä mennä autokauppaan valitsemaan muutaman lempi autonsa .. itse tietty veisin suoppin mailman parhaimmalle autokorjaajalle ja saa tuunata siittä minulle paremman , kuin uusi    .. niin ja kait tämä talokin tuunattais uusiksi ja isommaksi ...tässäpä nyt muutamia ajatuksia lauantai-illan plottovoiton tuhlauksesta  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ostaisin kabe royal kattoterasilla ja moikkaisin köyhiä :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Jos 10 millii pläjähtäs tilil ni ei sitä taitas tarvita mihinkäs sijotel..miks sitä sijottelis sillee et tuottais enemmä?? Ketä varte sitä tarttis säästää? Luulis et kymppimillii riittäs meikäläise loppuelämän vaikka vähän runsaammi käyttelis valuuttaa pitki mualimaa  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Tjaa... Minä pistän ensin sen potin neljään osaan - loppus kerranki se tyttärien rahankinuaminen - ja vaimon.

Sitte voisin tietysti tilata uuen Volovon ja Detskun... ehkä sen lisäksi kesämökin tarpeeksi ison veden rannalta... ja toisen metsämökin jostain korvesta hyvien riistamaiden keskeltä - järven rannalta.
Sitte vois kotipihalle hommata lippusalon ja vetästä lipun salkoon että naapurit vois ihmetellä syytä.

Mutta en mää kotoa mihinkään muuttas ja eikai näitä mukavia hommia viittis lopettaa.... lomaa vois tietysti pitää muutaman ylimääräsen viikon... kuukaudessa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.04.2017 kello on 21:22

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Miksipä haaskata?

Voisi elää elämänsä onnellisena loppuun saakka ilman huolta toimeentulosta, ja taata saman perheellekin.

Eipä olisi kauheasti tarvetta revitellä, tuskinpa vaihtuisi matkailuvälinekään, se on ihan riittävä.

Velat pois tietysti. Tuskinpa ihan heti hommiakaan jättäisin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Weicco .. tollanen kelpais tännekkin .. :P :P :P

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
  • Oululainen terwaporwari
Saattas as.auto vaihtua uudempaan,kesämökki tulis laitettua ja nykyistä vanhaa rintamamiestaloa rempattais.Ei tarvetta mihinkään revittelyyn,niin no,vois olla etten töissä olis kuin 3 pv.viikossa.

  • Vieras
  • nooh..ostaisin tontin porttukalista vedenääreltä ja uuden siiman virveliin, antasin lähipiirille 10the/ hklö ja hieman hurvittelisin lopuilla...niin ja en minä matkailua lopettaisi :P

  • Vieras
  • Mulla on vintillä odottamassa se kiikustuoli.

    Josko sen alas toisin ja hetken miettisin
    siinä keinuen.

    Pyytäsin lapsetkin siihen kiikkumaan ja
    pohtimaan huomista päivää.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44

    Nyt meni ohi

    hihii  ;D ;D ;D ;D tuota viheltelee....  se olikin Amigon tuleva tupa-auto .. tuo tuolla yllä ... se ihan pieni vain , jossa on partsi ja kaik herkut  ...no-oo hiukkase men nimet sakesi vai olkos se ny sekasi  ;D ;D ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 9.11.2014 kello on 13:54
    • Lappeenranta Etelä-Karjala, Saletisti natsaa
    Tekisin niin, kuin se metsien mies, jolta kysyttiin tätä samaa asiaa.  Ostaisin viinaa, vastasi mies.  Entäpä lopuilla rahoilla?  Jaa millä lopuilla, mies vastasi!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Tekisin niin, kuin se metsien mies, jolta kysyttiin tätä samaa asiaa.  Ostaisin viinaa, vastasi mies.  Entäpä lopuilla rahoilla?  Jaa millä lopuilla, mies vastasi!

    tiedän yhden miehen.. tutun tutun , joka myöskin osti viina lottovoitollaan.. oli joku 70-luvun loppua tai oiskos ollut 80-luvun alkua  , mutta ei juonut kauaa , kun maksakiirosi vei koko ukon .. jäi vaimo ja lapset , mutta ei nauttimaan siitä voitosta , kun se jo oli mennyt kurkusta alas  .. ystäväpiiri eli juoppopiiri oli laaja... anteliaalla miehellä , mutta ei kuitenkaan liian laaja , kun kuolo korjas .. jaa juu .. nyt muistin , et siihen aikaan oli myöskin voittona Saab , jonka hän kans voitti .. se saab oli ihan omana voittonaan ei siis mikään kylkiäinen sille lottovoitolle , jotta miehellä oli oikein tupla juhlat ...tuon kyseisen suabbin olen itsekkin nähnyt , jotta tämä tarina on tosi ...

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:17.07.2023 kello on 11:31
    Ensiksi ryyppäisin ja rälläisin vuoden. Loput tuhlaisin, jos jotakin jäisi!