Matkailukeskustelut > Lappi
Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.06.2014 kello on 19:38 ---Onkohan kukaan menossa kesällä Skipottenin suuntaan,minun vakituinen porukka kokoontuu siellä,eivät ole tällä saitilla,eikä ole yhteystietoja,kertoisitte minun esteellisyyden syyn,mukavia kavareita,pahoittelen !
--- Lainaus päättyy ---
Heinäkuun 6:na tarkoitus lähteä pohjoiseen... Skibotnin kautta Altaan ja sielt Hammerfestin kautta koukaten Nordkapiin josta Lakselvin ohi rannikkoa myötäillen Tana Bru-Skiippakurra-Nuorgam ja sieltä muutaman mutkan kautta kotio
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.06.2014 kello on 19:38 ---Onkohan kukaan menossa kesällä Skipottenin suuntaan,minun vakituinen porukka kokoontuu siellä,eivät ole tällä saitilla,eikä ole yhteystietoja,kertoisitte minun esteellisyyden syyn,mukavia kavareita,pahoittelen !
--- Lainaus päättyy ---
Helatorstain aikaan, toukokuun lopulla viivähdin pari vuorokautta ko. paikalla. Putouksen kuohut olivat parhaimmillaan.
Puron pohjoispuolella olevaan puskaparkkiin ei pääse enää, ovat laittaneet viime kesänä kaiteen, joka estää autolla ajamisen.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 16.06.2014 kello on 13:09 ---Helatorstain aikaan, toukokuun lopulla viivähdin pari vuorokautta ko. paikalla. Putouksen kuohut olivat parhaimmillaan.
Puron pohjoispuolella olevaan puskaparkkiin ei pääse enää, ovat laittaneet viime kesänä kaiteen, joka estää autolla ajamisen.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo ole se tarkoittamani paikka,siinä on kuohuva koski,ja iso tyhjä alue !
k69:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.06.2014 kello on 15:11 --- Ei tuo ole se tarkoittamani paikka,siinä on kuohuva koski,ja iso tyhjä alue !
--- Lainaus päättyy ---
Se on tämä
perho-ukko:
Tätä paikkaa tarkoitin,kaverit tulee taas tänä kesänä sinne !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta