Matkailukeskustelut > Lappi
Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik
Koivumutkan herra:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.06.2014 kello on 16:26 ---Tätä paikkaa tarkoitin,kaverit tulee taas tänä kesänä sinne !
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb
Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 18.07.2014 kello on 15:17 ---Loistava puskaparkki ....
Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.
--- Lainaus päättyy ---
Mun käsitykseni mukaan puskaparkki on ilman mitään hienouksia oleva luonnonläheinen parkki, eli tuo miksi siellä ei ollut muita johtui siitä että siellä oli liikaa ihmisen kätten töitä nähtävillä. ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 18.07.2014 kello on 15:17 ---Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Parempi olla varovainen sen 'grillin' kanssa. Viranomaiset ovat joskus liikkeellä ja voivat kirjoittaa maksumääräyksen luvattoman avotulen tekemisestä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta