Matkailukeskustelut > Lappi

Kilpisjärvi - Skibotn - Tromsø - Narvik

<< < (7/7)

Koivumutkan herra:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.06.2014     kello on 16:26 ---Tätä paikkaa tarkoitin,kaverit tulee taas tänä kesänä sinne !

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb
Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 18.07.2014     kello on 15:17 ---Loistava puskaparkki ....
Jäin miettimään, miksi olin ainoa yöpyjä tuolla paikalla, kun muuten oli porukkaa "puskissa" kovasti.

--- Lainaus päättyy ---

Mun käsitykseni mukaan puskaparkki on ilman mitään hienouksia oleva luonnonläheinen parkki, eli tuo miksi siellä ei ollut muita johtui siitä että siellä oli liikaa ihmisen kätten töitä nähtävillä. ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 18.07.2014     kello on 15:17 ---Olin 16.-17.7.2014 välisen yön paikalla. Loistava puskaparkki ja paikka oli todella siistissä kunnossa, "grillikin" käyttövalmiina. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Parempi olla varovainen sen 'grillin' kanssa. Viranomaiset ovat joskus liikkeellä ja voivat kirjoittaa maksumääräyksen luvattoman avotulen tekemisestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View