Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton vai Spinterin alusta

<< < (6/10) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.07.2021     kello on 12:44 ---Raskaammat yli 3500 alustan Ivecot on ollut jo kauan ZF automaatteja

--- Lainaus päättyy ---

Ivecon päällä on usein arvokas koppi. Omalla budjetilla katselin Saksasta 2010-2012 Niesmanneja. Manuaaleja oli vähän tarjolla (ja sen yhden ainoan sopivan kohdalla ei päästy myyjän kanssa yhteiselle aaltopituudelle ollenkaan, ei kerennyt edes hinnasta keskustelemaan).

Masa matkailija:
Kai sekin jotain kertoo mitä käytetään pelastusliikenteess ä. Oman alustan km 670tkm ja ei keinu.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

Mautoilija:
Eiköhän pelastuslaitoksella tärkeintä ole että ensihoito on parasta mahdollista ja autossa on mahdollisuudet hoidon tarjoamiseen. Ajo-ominaisuudet auton valintaan lienevät merkitykseltään pienet.
Harvoin ambulanssilla ajellaan hupia tuntikausia.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 11.07.2021     kello on 16:16 ---Eiköhän pelastuslaitoksella tärkeintä ole että ensihoito on parasta mahdollista ja autossa on mahdollisuudet hoidon tarjoamiseen. Ajo-ominaisuudet auton valintaan lienevät merkitykseltään pienet.
Harvoin ambulanssilla ajellaan hupia tuntikausia.

--- Lainaus päättyy ---
Minä taas luulen että ambulanssiaihioon tilataan huippualusta .
Oisko ilmajouset takana ja hyvä iskunvaimennus .
Pari kertaa olen ollut pitkälläni Sprintteriambulanss in kyydissä ja ihmetellyt sitä kyytiä.
Että miten Mersu kestää lanssina kun aika kovaa jalkaa ne tuntuu saavan ja kyyti ol yllättävän tasasta .
Viime viikolla kun olin henkilömallin Mersun taksin kyytissä ja kuski veteli 120-140 Peräseinäjoen suorilla niin kyyti oli hirveetä . Mersu lierusi niin jotta pelotti ja jousitus oli tosi kova siinä autossa .
Passattitaksi ja nuo 7-hengen Sitikat ja Tojotatki kulkee paljon tasasemmin kun Mersu.
Sori oftopikkia tää loppu.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.07.2021     kello on 17:55 ---Minä taas luulen että ambulanssiaihioon tilataan huippualusta .
--- Lainaus päättyy ---
Miksi?
Joskus menneisyydessä ambulanssin ideana oli kuljettaa potilas mahdollisimman pian sairaalahoitoon.
Nyt pyritään potilaalle antamaan ensihoito ja vakauttaa elintoiminnot ambulanssissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View