Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut perhomies 30 Jun 2021
  • MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?
    PIKKAISEN IHMETTELEN NYT TÄMÄN PALSTAN TOIMINTAA !!!!
  • #17 kirjoittanut Aakku 30 Jun 2021
  • MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?
    PIKKAISEN IHMETTELEN NYT TÄMÄN PALSTAN TOIMINTAA !!!!
    Relax...

    https://karavaanari.org/index.php/topic,26215.msg523643.html#msg523643
  • #18 kirjoittanut tsahkali 01 Jul 2021
  • MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?
    PIKKAISEN IHMETTELEN NYT TÄMÄN PALSTAN TOIMINTAA !!!!

    Ehkä se johtuu siitä, että et vastannut kysymykseeni ja aihe karkasi...
    Kerro jo nyt, mitä ainetta käytit?
  • #19 kirjoittanut 99 01 Jul 2021
  • MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?
    PIKKAISEN IHMETTELEN NYT TÄMÄN PALSTAN TOIMINTAA !!!!

    Alkuperäistä viestiä ei ole poistettu, vaan siitä on siivottu aiheeseen kuulumattomat viestit omaan ketjuunsa joka on siirretty sopivaan aihe alueeseen.

    Tämä toiminta on normaalia palstan ylläpitoa jolla palsta saadaan pysymään asiallisena ja luettavana.
  • #20 kirjoittanut perhomies 01 Jul 2021
  • Alkuperäistä viestiä ei ole poistettu, vaan siitä on siivottu aiheeseen kuulumattomat viestit omaan ketjuunsa joka on siirretty sopivaan aihe alueeseen.

    Tämä toiminta on normaalia palstan ylläpitoa jolla palsta saadaan pysymään asiallisena ja luettavana.

    No eikös tämä paskan puhujien ketju voisi sitten poistaa ?

    Pyydän että ylläpitäjää poistamaa minun kaikki aloittamani keskustelut,
     koko historiani alusta asti, taidan siirtyä järkevämpiin keskustelu palstoille. !!!
  • #21 kirjoittanut 99 02 Jul 2021
  • Nyt en oikein ymmärrä, olet suivaantunut siitä että viestiketjustasi poistettiin epäasiallisuudet? Haluatko että ne liitetään takaisin alkuperäiselle paikalle? Vai mitä meinaat?
  • #22 kirjoittanut Laskiämpärillä 02 Jul 2021
  • Off-Topic:
    Näistä lyhenteistä tulee aina mieleen WTF... Opin sen aikanaan ihan just what the f... mutta pari vuotta sitten tuli tubessa vastaan paras; Welcome To Finland  ;D
  • #23 kirjoittanut Aakku 02 Jul 2021
  • Nyt en oikein ymmärrä, olet suivaantunut siitä että viestiketjustasi poistettiin epäasiallisuudet? Haluatko että ne liitetään takaisin alkuperäiselle paikalle? Vai mitä meinaat?
    Ehkä olisi pitänyt vaihtaa otsikkokin tälle irrotetulle ketjulle...

    Olisiko alkuperäinen aloittaja sitten tyytyväinen?
  • #24 kirjoittanut Tursus 03 Jul 2021
  • No eikös tämä paskan puhujien ketju voisi sitten poistaa ?

    Pyydän että ylläpitäjää poistamaa minun kaikki aloittamani keskustelut,
     koko historiani alusta asti, taidan siirtyä järkevämpiin keskustelu palstoille. !!!
    Kiitos ja näkemiin! Turvallista matkaa!
  • #25 kirjoittanut kimi 04 Jul 2021
  • Palstan säännöistä:
    14 §.  Lähettämällä viestin annat karavaanari.orgille maailmanlaajuisen ja peruuttamattoman oikeuden julkaista viesti teksteineen ja liitetiedostoineen.
  • #26 kirjoittanut Yrjö 05 Jul 2021
  •   Mielestäni "perhomies" teki pikkasen hätäisen johtopäätöksen, kun ei löytänyt alkuperäistä viestiään, vain tämän Vs. ketjun?
      Se on tyypillistä meille vanhoille, jotka ei vielä opittu kunolla netin käyttöä?
  • #27 kirjoittanut Aakku 05 Jul 2021
  •   Mielestäni "perhomies" teki pikkasen hätäisen johtopäätöksen, kun ei löytänyt alkuperäistä viestiään, vain tämän Vs. ketjun?
      Se on tyypillistä meille vanhoille, jotka ei vielä opittu kunolla netin käyttöä?
    Sen tähden tämä irrotettu ketju olisi ansainnut uuden otsikon...

    Kuka vain menee sekaisin, jos on kaksi ketjua samalla otsikolla. Eihän sitä hakukaan ymmärrää hetken päästä.
Sivuja:
Toiminto