Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vs: Vinkki: sääsket ei tule kattoluukuista

<< < (4/6) > >>

perhomies:
MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?
PIKKAISEN IHMETTELEN NYT TÄMÄN PALSTAN TOIMINTAA !!!!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 30.06.2021     kello on 23:40 ---MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?

--- Lainaus päättyy ---
Relax...

https://karavaanari.org/index.php/topic,26215.msg523643.html#msg523643

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 30.06.2021     kello on 23:40 ---MIKSI TÄMÄN VIESTIN ALKUPERÄINEN ALOITUKSENI ON POISTETTU, KUN KESKUSTELUKETJU ON SIIRETTY ERIPAIKKAAN JA ALOITTAJA ON MERKATTU ERI KUIN MINÄ ?

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä se johtuu siitä, että et vastannut kysymykseeni ja aihe karkasi...
Kerro jo nyt, mitä ainetta käytit?

99:

--- Lainaus päättyy ---

Alkuperäistä viestiä ei ole poistettu, vaan siitä on siivottu aiheeseen kuulumattomat viestit omaan ketjuunsa joka on siirretty sopivaan aihe alueeseen.

Tämä toiminta on normaalia palstan ylläpitoa jolla palsta saadaan pysymään asiallisena ja luettavana.

perhomies:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.07.2021     kello on 08:41 ---Alkuperäistä viestiä ei ole poistettu, vaan siitä on siivottu aiheeseen kuulumattomat viestit omaan ketjuunsa joka on siirretty sopivaan aihe alueeseen.

Tämä toiminta on normaalia palstan ylläpitoa jolla palsta saadaan pysymään asiallisena ja luettavana.

--- Lainaus päättyy ---

No eikös tämä paskan puhujien ketju voisi sitten poistaa ?

Pyydän että ylläpitäjää poistamaa minun kaikki aloittamani keskustelut,
 koko historiani alusta asti, taidan siirtyä järkevämpiin keskustelu palstoille. !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View