Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hyttyskarkotteet

<< < (3/16) > >>

smy:
Autossa mulla on raidin tyynyllissiä sähköllä toimivia sisätiloihin kelpoja torjuntalaitteita. Niitä ei enää saa mistään,  pari vuotta sitten ostin yhden kaupan hyllyn tyhjäksi kun löysin ja oli vitosen kappale. Ne toimii hyvin. En yleensä yöksi jätä päälle kuitenkaan vaan illalla pitää muutaman tunnin päällä niin tappaa hyvin sisältä ja kattoluukun voi pitää auki kun uusia ei kiinnosta tulla enää.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 11.06.2021     kello on 15:06 ---Autossa mulla on raidin tyynyllissiä sähköllä toimivia sisätiloihin kelpoja torjuntalaitteita. Niitä ei enää saa mistään,  pari vuotta sitten ostin yhden kaupan hyllyn tyhjäksi kun löysin ja oli vitosen kappale. Ne toimii hyvin. En yleensä yöksi jätä päälle kuitenkaan vaan illalla pitää muutaman tunnin päällä niin tappaa hyvin sisältä ja kattoluukun voi pitää auki kun uusia ei kiinnosta tulla enää.

--- Lainaus päättyy ---
Mukava olla kemikaalipilvessä.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 11.06.2021     kello on 15:24 ---Mukava olla kemikaalipilvessä.

--- Lainaus päättyy ---

Ai on? Oon vähän ajatellukkin pidemmän aikaa näin

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 11.06.2021     kello on 15:34 ---Ai on? Oon vähän ajatellukkin pidemmän aikaa näin

--- Lainaus päättyy ---

anti moustique 12 volts
Tuolla sana sarjalla maailmalta löytyy, itsellä on pari kappaletta.

megaman:
Jaa, onko Raid hyttystyynyjen myynti (täyttöpakkaukset) lopetettu?  :o Pistorasiaan työnnettävä Raid electric killer on tehokas ja hajuton sisätiloissa. Etuteltassa ehdoton.

Ennen oli näitä huuhaa hyttyskarkotin softia kännykkään, onko ne kielletty, kun ei play-kaupassa ole tarjolla enää yhtäkään? Ei sillä, niillä nyt ei ollut mitään virkaa... 😂

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View