Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hiivatin x250 tupakansytytinpistorasiat

<< < (2/4) > >>

mike:
Tällainen ja adapteri mukana! Joissain kauko idän latureissa näitä pienempiä!


seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.06.2021     kello on 21:31 ---Onko ne vakiona noin horot🤢 hyvä kun usb muunnin ei heitä volttia reiässä.

--- Lainaus päättyy ---

Ettei se vika olisi siinä muuntimessa. Minä, olikohan viime kesänä, kyselin, miten voin "tiivistää" muuntimen sytkään, kun oli erittäin väljä. Olin jostakin kännykkäkaupasta ostanut muuntimen, jossa kaksi "reikää" ja 30 senttinen kaapeli. Ostaessa se tuntui toimivalta, mutta sitten autossa bläähh.

retkeilijä:
Paksummassa myös kosketinjouset selvästi jäykemmät. Myös usb kaapeli on tiukempi. Oikean puoleinen toimii.



Menin entinen mallina varaosaliikkeeseen ja vertailua.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  7.06.2021     kello on 22:36 ---Ettei se vika olisi siinä muuntimessa. Minä, olikohan viime kesänä, kyselin, miten voin "tiivistää" muuntimen sytkään, kun oli erittäin väljä. Olin jostakin kännykkäkaupasta ostanut muuntimen, jossa kaksi "reikää" ja 30 senttinen kaapeli. Ostaessa se tuntui toimivalta, mutta sitten autossa bläähh.

--- Lainaus päättyy ---
Kuten mainitsin, samat muuntimet istuu erittäin hyvin asunto osaan ja edelliseen myös ohjaamoon. Samoin henkilöautoon. Ei viitsisi heti vaihtaa muuntimia kauan kun näissä on usb-c liittimet myös sekä oc3.1 pikalataus

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.06.2021     kello on 07:32 ---Kuten mainitsin, samat muuntimet istuu erittäin hyvin asunto osaan ja edelliseen myös ohjaamoon. Samoin henkilöautoon. Ei viitsisi heti vaihtaa muuntimia kauan kun näissä on usb-c liittimet myös sekä oc3.1 pikalataus

--- Lainaus päättyy ---
Jos meinaat saada pysymään paikallaan, niin joudut vaihtamaan fiatin puolen naaraan parempaan.
Tai hommaamaan tämmöisen uroksen jossa on kiila:





Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View