Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hiivatin x250 tupakansytytinpistorasiat

<< < (3/4) > >>

K.E.V:
Tein pikakorjauksen näin matkalla. Käänsin leathermanin terällä naaraspuolesta sivulla olevia taipuvia peltikielekkeitä sisäänpäin. Estävät muljahtelun reiässä. Laitellaan joskus usbit kun löydän oikean mallisen eli pikalatauksella olevan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  7.06.2021     kello on 21:41 ---Niitä muuntimia on kahta halkaisijaa! Samoin pistorasiota.

--- Lainaus päättyy ---
En ole moisesta koskaan kuullutkaan...

Olen luullut halkaisijan olevan standardin mukainen, mutta onko sitten kaksi virallista kokoa?
Mulla on kyllä sellainen jakaja, jonka sytkäripistoke lukitaan kiertämällä lukitusrenkaasta. Silloin tapin jouset levenee ja pistokkeen saa juuttumaan.

seppoko:
Nyt olen mitannut halkaisijat:

Saarassa 20,5mm. (Citroen Xsara)

Atriassa 21,5mm. (Fiat Ducato)

MOT.

E: lisäsin merkit kun ehkä kaikki ei tiedä niitä muuten.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.06.2021     kello on 11:40 ---En ole moisesta koskaan kuullutkaan...

Olen luullut halkaisijan olevan standardin mukainen, mutta onko sitten kaksi virallista kokoa?
Mulla on kyllä sellainen jakaja, jonka sytkäripistoke lukitaan kiertämällä lukitusrenkaasta. Silloin tapin jouset levenee ja pistokkeen saa juuttumaan.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä kait tuollaista adapteriakaan muuten tehtäisi! Laitoin oikein kuvankin !

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  7.06.2021     kello on 22:24 ---Tällainen ja adapteri mukana! Joissain kauko idän latureissa näitä pienempiä!

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Löysin laatikostani LED-lenserin ladattavan taskulampun. Siellä rasiassa tuollainen soviteholkki.
Ny istuu kuin tauti.


Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View