Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkki.com
Turhan Höpöttäjä:
Itse en tarvitse kuin sähköä helteellä/pakkasella. On hienoa että joku yrittää palvella meitäkin. Thumb
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.07.2021 kello on 21:25 ---Ei oo Bestin juttuja
--- Lainaus päättyy ---
Tahkolat on samaa sakkia.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 22.07.2021 kello on 22:24 ---Tahkolat on samaa sakkia.
--- Lainaus päättyy ---
mutta tämä ei kai(?) ole mikään halpahallin juttu,vaan sovellus, johon voi vaikka yksityinen ihminen ilmoittaa oman pihansa matkaparkiksi jos se siihen soveltuu, ja saa siitä jonkun korvauksen?
harmi ettei niitä hintoja ole ilmoitettu missään, mitä vuokraaja voi saada, saako hinnoitella itse vapaasti, mitä vedetään välistä yms?
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 22.07.2021 kello on 10:18 ---Tällä hetkellä Halpa-Hallien parkkikset näkyy olevan sovelluksessa 0eur
--- Lainaus päättyy ---
halppiksen sivulta:
"Yöpymiset 31.7.2021 saakka 0€/yö! *
* Tarjous voimassa 31.7.2021 saakka Matkaparkki.com -sovelluksen rekisteröityneille käyttäjille HalpaHalli-myymälöiden parkkialueilla. Tarkista Matkaparkki.com -sovelluksesta myymäläpaikkakunnat, joissa yöpymismahdollisuus ."
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.07.2021 kello on 22:02 ---Itse en tarvitse kuin sähköä helteellä/pakkasella. On hienoa että joku yrittää palvella meitäkin. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onko rahastaminen 'palvelua'? ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta