Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkki.com
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 22.07.2021 kello on 09:50 ---Hyvä se on että on tuollaistakin tarjontaa.
Tarve olisi paikoille, joissa vesiletku ja kempsakaivo sekä paikka autolle, jossa mopot ei pörise koko yötä.
5 olisi jeesh 10eur max. Jos sen yli niin jää melko varmasti käymäti.
Mitenhän tuossa varmistetaan että matkaparkin rahastaja on alueen omistaja... tai no ehkä omistaja huomaa jos tontille on ilmestynyt tuollaanen kyltti... :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Minä en näe tuossa muuta kuin L-ryhmäläisten rahastusbisneksen.T uskin maaomistaja saa tuosta juuri mitään.
Olen aivan varma että tuollaisen paikan kohdalla nakataan isompaa pykälää autoon.
Noilla parkkimaksuilla luultavasti paikkakunnan tuloihin jotain vaikutusta.Varsinki n jos on lähellä palveluja.
Monikin ajaa ohi kun vaihtoehtona olisi jäädä yöksi ja käynti paikallisissa myymälöissä.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 22.07.2021 kello on 10:10 ---Minä en näe tuossa muuta kuin L-ryhmäläisten rahastusbisneksen.T uskin maaomistaja saa tuosta juuri mitään.
Olen aivan varma että tuollaisen paikan kohdalla nakataan isompaa pykälää autoon.
Noilla parkkimaksuilla luultavasti paikkakunnan tuloihin jotain vaikutusta.Varsinki n jos on lähellä palveluja.
Monikin ajaa ohi kun vaihtoehtona olisi jäädä yöksi ja käynti paikallisissa myymälöissä.
--- Lainaus päättyy ---
Tällä hetkellä Halpa-Hallien parkkikset näkyy olevan sovelluksessa 0eur
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 22.07.2021 kello on 10:18 ---Tällä hetkellä Halpa-Hallien parkkikset näkyy olevan sovelluksessa 0eur
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla taktiikalla houkutellaan asiakkaat pois puskista L-ryhmän kauppoihin?
Pian on Kärkkäisenkin parkkipaikat 0€
MatsOnni:
^
Jos L-ryhmällä viittaat lestadiolaisiin niin Halpa-Hallin omistaja perheellä ei ole mitään tekemistä heidän kanssaan. Perustaja, isä-Esko, on babtisiti. Nykyinen toimiva johto (=lapset) ei ainakaan julkisesti liputa mihinkään suuntaan, mutta lestadioilaisiin he eivät kuulu.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 22.07.2021 kello on 10:10 ---Minä en näe tuossa muuta kuin L-ryhmäläisten rahastusbisneksen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei oo Bestin juttuja
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta