Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Sprinterin etujousen pohjaanlyöntikumi
88k5:
Sama mesta. Toimija päivittynyt https://www.nomadfinland.fi/ osoite sama
Perttu ja Teemu kait jakanut homman niin, että huoltohommat/asennukset Teemulla.
Pertulla (Suomen vaunuosa) kait ainakin varasto muuttanut toiselle puolen kylää - mutta ei taida olla virallista tietoa, niin olempa hiljaa :-X
Kolmenhuntin kantturoissa asennettuna nuo tönärit ovat. lähes paria hunaa pyytää tötsäparista ja huntti asennuksesta/karvan yli. Ebaysta toki saa vastaavia satkulla, jos omiks töikseen ottaa..
ktako:
Mun mesessä erilainen tukiraudan pää. Kiinnitysmutterin laitto melko mahdoton. Alkuperäisessä pultti kiinni itse tötsässä ja kierre ilmeisesti vastaraudassa? Onko tuossa uretaanitötsässä samoin?
Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla
88k5:
W906 (2008) 316CDI tuo Fränk on.
Aiemman kuvan mukaiset ruuvas pois, ja tilalle
http://www.goldschmittitalia.it/aircell/
Sitä en vahtinut kuin tuli. Jos palkin sisässä on hitsattu vastamutteri, niin uretaanitötsön sisältä (reikä tukivarren puolessa) uusi pultti kiertäen, niin uretaani kyllä asettuu paikoilleen.
E: olisko palkissa kuitenki reikä stopparin yläpuolella, josta mutskun saa ruuvattua
Alan:
Tuore kuva omastani. Toiseen ketjuun laitoinkin, mutta sinne se hukkuu ajan kanssa.
Ja suosittelen varauksetta Teemua/Nomadfinland, on sellainen harvinainen puhuva asentaja ja oikeasti innostunut työstään.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.05.2021 kello on 15:55 ---Tuore kuva omastani. Toiseen ketjuun laitoinkin, mutta sinne se hukkuu ajan kanssa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ja suosittelen varauksetta Teemua/Nomadfinland, on sellainen harvinainen puhuva asentaja ja oikeasti innostunut työstään.
--- Lainaus päättyy ---
noita se perttu tarjoaa. Ehkäpä tässä tilataan, mutta tärkein kysymys pehmentääkö nuo lapilyönnistä aiheutuvan tärskyn?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta