Ja kalenterissakin voi olla muistutukset päällä tai joku tapaaminen/ kokous.Tuosta tuli mieleen, että rvalla hälytteli nuo. Ei omat vaan mun - laitoin oman jaetun kalenterin hälle.. ei kelvannut enää stalkata.
Ja kalenterissakin voi olla muistutukset päällä tai joku tapaaminen/ kokous.Tuosta tuli mieleen, että rvalla hälytteli nuo. Ei omat vaan mun - laitoin oman jaetun kalenterin hälle.. ei kelvannut enää stalkata. Ja kalenterissakin voi olla muistutukset päällä tai joku tapaaminen/ kokous. Jaa joka päivä kaks kertaa ei tosiaankaan!Ei maksa vaivaa, mieluummin yrittää ratkaista ongelman. Välttämättä missään ei näy mitään viestiä. Siitä vaan etsimään, mikä on jäänyt päälle. päälle. https://www.luurinetti.fi/files/products/xcover4-kaytto.pdf Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla Mulla tekee yöllä whatsapp varmuuskopion, se pilpattaa wa viestimerkkiäänellä, oneplus ei tee samaa. Sampassa ilmoituksissa muutokset. Whatsapp asetuksissa äänet. Tekeekö 2 kertaa vuorokaudessa samaan aikaan? Oletkos tuota selannut. Huomasin semmoisen kun muistutusilmoitus jos on mennyt Tuota en kylläkään ole kokonaan jaksanut lukea! |