Suojaamo pyysi 800 euroa hommasta Jyväskylässä.
Metriä pidempi auto. Kannattaa tehdä itse. Vain paikka puuttuu.
Metriä pidempi auto. Kannattaa tehdä itse. Vain paikka puuttuu.
Sivuja: [1] Siirry alas
Suojaamo pyysi 800 euroa hommasta Jyväskylässä.
Metriä pidempi auto. Kannattaa tehdä itse. Vain paikka puuttuu. Suojaamo pyysi 800 euroa hommasta Jyväskylässä.Samaa mieltä, aika simppeli tehdä. Mulla oli liikkeen tekemä vuonna 11. Monessa paikassa oli menty helpomman kautta, varsinkin esim. Etulokarien sisäpuolet sekä ovien sisäpuolet. Alustassa myös oli etupäässä myös paljon puhdasta valkoista maalipintaa. Mulla kotona tehty rinteeseen ns . rasvamonttu siinä oli alusta helppo käydä läpi. Otin myös jätevesisäiliön pois kun tein suojauksen. Tossa joutuu kääntämään auton kyllä, mut hyvin onnistu tekemään homman. Täällä Tampereen suunnalla vain yks olis tehnyt, sillä selvit myös ,jos ois työn teetättänyt. Täällä pyysi tonnin. Tuli maksamaan itse tehtynä noin 200 ekee kaikkineen. Samaa mieltä, aika simppeli tehdä. Mulla oli liikkeen tekemä vuonna 11. Dinitrolin aineita olen joskus itse käyttänyt ja taitaa noita laittaa osa suojaamoista. Kotelosuojaa olen laittanut ovien ja koteloiden lisäksi myös alustamassan alle primeriksi sauma- ja ruostekohtiin. https://m.motonet.fi/fi/tuote/607001/Dinitrol-ML-Kotelosuoja-1-l https://m.motonet.fi/fi/tuote/6000853/Dinitrol-4941CAR-Alustansuoja-5-l Tämmöisellä olen suihkutellut. https://m.motonet.fi/fi/tuote/751092/Massakoteloruisku-Asturo Mulla Fränkissä oli ajatuksena suojauttaa (teetättää), mutta hinnoittelussa ei ollut mitään tolkkua - tai no, ymmärrän nostelussa, muovisuojien purkamisessa, pesussa ja kuivattelussa jotain työtä.. mutta että lähempänä tonnia. Ihan niin kallista alustamassa/kotelosuoja ei ole.
Integroidussa Fränkissä kun ei mersua ole kuin etupään rungon jämät, apurunko, etuakselisto ja lisäksi takana apurunko sekä tukivarret. Voimansiirron osia (kardaani, vetarit ja kevytvalukoppainen perä) ei massata. AlKon runko on galvanoitua, peltiohjaamoa ja -ovia ei ole, niin vähän on massattavaa edes. Tuon vähän on helpointa hoitaa ite kun sopivan montun löytää. Millainen on hengityssuoja jota olette käyttäneet .
Viimeksi kun ite ruiskutin oli joku rautakaupasta jonka piti poistaa kaasujakin mutta kyllä liuottimet maistui ja tuoksui nenässä piiiiiiitkään. Myös silmät ja -lasit pitäis SUOJATA ja hyvin Joskus kolkkapoikana opettelin tämän kanssa elämään. Jopa juoksemaan tukehtumatta Räkä juoksee suoraan ulos, eikä suodattimeen
Hyvin monikäyttöinen Ja tehoaa (ainakin suodatin patruunassa tehoa vaikka päiväys mennyt) - roikkuu kellarin seinällä laukussaa vaikka "kriisin varalta" Suojaa myös hyvin ihoa, kun laittaa kertsihaalarin hupun tarkkaan.. Joskus kolkkapoikana opettelin tämän kanssa elämään. Jopa juoksemaan tukehtumatta Räkä juoksee suoraan ulos, eikä suodattimeenMun ruisku kehitti paljon sumua kun ruiskutti jolloin se oli todellinen ongelma . Auton päältäpesukin oli hirveä homma ja oli katsottava sopivat ilmavirtaukset ettei talokin saanut massausta Mun ruisku kehitti paljon sumua kun ruiskutti jolloin se oli todellinen ongelma .Veikkaisin, että olet ohentanut alustamassaa (?) aivan liikaa.. minkälaiselle ruiskulla operoit. Jos lantraan vajaata pönttöä, niin kotelosuoja-aineella. Mitään liuottimia en lisää kun ne vain kuivattavat haihduttuaan. Paras mulla on tullut kotelosuojaruiskull a - nokkapilli pois, ja valmista vaihtopullotavaraa (siis alustamassaa) raakana (4-6 bar vauhtia tönnköydestä kiinni). Jälki on kerralla 1-2mm paksua, ja voi tehä hyvin ulkona. Eikä sumua juuri tule kun sellaista "räkää". Työhän ei ole mitään maalaamisen tapaista.. Sivuja: [1] Siirry ylös
|