rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Sisälokasuojat  (Luettu 1086 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.11.2023 kello on 20:21
Sisälokasuojat
« : 15.04.2021 kello on 19:17 »
Tuli hankittua Fiat (->2006) eteen sisälokasuojat Lokarilta. Tilasin äänieristetyt mallit, aikalailla oli niukat palat eristemattoa liimattu paikoilleen. Onko joku liimannut niihin itse lisää eristettä vai onkohan nuo pienet palat riittävät?

Kun yrittää asiaa itse järkeillä niin lisää mattoa sisälokasuojan pintaan tuskin ainakaan lisää ääntä auton sisällä. Jos laittaa oikein isolla kädellä ja painavaa mattoa niin voiko sisälokari alkaa painamaan liikaa eikä istu niin nätisti paikallaan kuin pitäisi. Hyvin tukevilta vaikuttavat, tuskin pienestä lisäpainosta heti notkahtavat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:24
Vs: Sisälokasuojat
« Vastaus #1 : 15.04.2021 kello on 19:25 »
Mulla on kaikissa autoissa massattu sisälokasuojat molemmin puolin äänieristyksen lisäämiseksi...

Tämä homma on tehty kylläkin samalla, kun auto on muutenkin massattu. Retkeilyautoon tuli aikoinaan tilattua myös äänieristetyt lokarit. Ne vaimennuspalat oli silloin noin postikortin kokoisia. parasta niissä on lokareiden jatkeena roiskeläpät edessä ja takana.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:49
Vs: Sisälokasuojat
« Vastaus #2 : 15.04.2021 kello on 19:46 »
porras kotelo ja lokasuoja on helppo vaimentaa sisältä. kaikki muovit on ruuveilla kiini koska ne on tarkoitettu irrotettavaksi iskarin yläpään takia.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:01
Vs: Sisälokasuojat
« Vastaus #3 : 15.04.2021 kello on 20:37 »
Minä olen oman auton lokarit äänieristänyt sisäpuolelta ns. pikimatolla ja ky?lä vaan aika lailla vaimentaa rengasmelua.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:11
Vs: Sisälokasuojat
« Vastaus #4 : 23.04.2021 kello on 11:49 »
Laitoin eristyksen armaflexsillä, auttoi hyvin rengasääniin. Saa valmiilla liimapinnalla tai ilman. Liimasin sprayliimalla omat. Thumb