Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Italiaan 16.5 - 24.6.2012

<< < (17/40) > >>

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.05.2012     kello on 20:18 ---
Ei minusta taida olla euroopan matkaajaksi varsinkaan Saksaan kun ei ne halunne ymmärtää minun sössöenglantia ja minä en halua ymmärtää heidän kieltään.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

ihaa: Jos tämä on sinun asenne,niin älä mene ulkomaille koskaan :D Sinne mennään avoimin mielin ja maassa maan tavalla asenteella. Eli ei me voida vaatia että he ymmärtää meidän sössöenglantia mutta meidän pitää yrittää ymmärtää heidän kieltä,koska olemme heidän vieraana. Itse olen "pörrännyt" ympäri palloa (en tosin karavaani hommissa vaan lentokoneella muiden patjoilla maaten ;D) ja aina olen pärjännyt kielimuurista huolimatta juuri sillä asenteella,että maassa maan tavalla ja heidän tapoja ja kulttuuria kunnioittaen.

88k5:
Juu, kyllä kannattaa mieltää, että ulkomailla on kylässä - vaikka oma tyyny olisikin mukana  Thumb

Alan:
Uskallustahan tämä touhu jonkin verran vaatii, mutta alun jälkeen kaikki menee kuin itsekseen. Tämä on se perusasia, ei kieli tai muut eroavaisuudet kotikylän kulttuuriin.

Huonolla englannilla pärjää kyllä, mutta toki kielitaidosta on (tai munkin kohdalla enemmänkin: olisi) selkeä lisähyöty.

-----------------------------------------------------------------

Juu, Hymer -museo on lähellä Bodenseeta, jonka rannalla Friedrichshafenissa on kuulemma Zeppelin -museo ja saattaa olla aika kivaa aluetta muutenkin. Kiertäisi rapakon ympäri. Reinin putouksetkaan ei kaukana.

Näitä ennen käyn Bambergissa juomassa savuolutta ja Nürnbergissä tutustumassa hieman ikävämpään 1900-luvun jaksoon. Alkumatkalle kun keksisi entisestä Derkkulasta jotain mielenkiintoista.

Weicco:
Aina pärjää  :D vaikei yhteistä kieltä olekkaan. Kiinassa kun olin töissä niin oli lauma kiinalaisia joita opetin ja opastin eikä ollut yhteistä kieltä ja hyvin pärjättiin. yhdestä tuli niin hyvä frendi jotta vieläkin ollaan yhteydessä txt viestien välityksellä tankero englanilla.

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  5.05.2012     kello on 23:48 ---Aina pärjää  :D vaikei yhteistä kieltä olekkaan.

--- Lainaus päättyy ---

juuri näin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View