Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Tarvasjoki 09 Mar 2021
  • Es kortti eli s pankkikortti tuli teksti viesti että päivitä heti paina viestinoikeasta alakulmasta niin pääset päivittämään, eli normaali viesti ei ikään netti foorumiin onko muille?
  • #2 kirjoittanut vaanari61 09 Mar 2021
  • Jättäisin väliin, taitaa olla "tilintyhjentäjän" viesti . . .
  • #3 kirjoittanut K.E.V 09 Mar 2021
  • Ja lähettääkin saksasta 😂 noita tulee aika ajoin, roskikseen suoraan. ÄLÄKÄ KLIKKAA LINKKIÄ
  • #4 kirjoittanut Tarvasjoki 09 Mar 2021
  • Es kortti eli s pankkikortti tuli teksti viesti että päivitä heti paina viestinoikeasta alakulmasta niin pääset päivittämään, eli normaali viesti ei ikään netti foorumiin onko muille?
    Ei tuu näitä avattua oli VAROITUS muille. >:D
  • #5 kirjoittanut Karabiilisti 09 Mar 2021
  • jos on hipaissutkin sitä nappia niin kannattaa ajaa virustorjunta päivitys...  ;)
  • #6 kirjoittanut mjh48 09 Mar 2021
  • Onhan noita tullut
    Ainakin Firfoxissa näkee minne se linkki vie, kun vie kursorin linkin päälle klikkaamatta, niin alalaidassa näkyy sen linkin osoite joka on jotain muuta kuin s-pankki.fi
    Ei pankit lähetä mitään linkkejä joissa pyydetään tekemään jotain.
    Ne voi pyytää kirjautumaan pankin sivulle, jossa on tiedote, ilman linkkiä
  • #7 kirjoittanut Ossi66 10 Mar 2021
  • Ainoat paikat jolloin kannattaa klikata jotain pankin lähettämän viestin linkkiä on ne kun sinulls on jokin asia kesken pankin kanssa ja sitä hoitamaan pääsee vain sillä asiaan liittyvällä linkillä.
    Kaikkien muiden viestien tapauksessa menen pankin mobiiliappiin tai nettipankkiin katsomaan mitä heillä on asiana.

    Kaikissa "heti", "nopeasti" yms. tapauksissa kellon pitää hälyttää heti nopeasti ;)  Etenkin jos on uhkaus että menetät jotain jos et niin tee  ;D
  • #8 kirjoittanut Aakku 10 Mar 2021
  • Mulla on vain sellainen iankaikkisen vanha S-etukortti....

    Sellainen ainoastaan magneettijuovalla toimiva. Joskus kassalla sanoivat, että se kannattaisi uusia. Se on kuitenkin rinnakkaiskortti vaan, joten sen saa uusia vain tämän huushollin hallitus, johon minä ainakaan S-pankin mukaan en kuulu.

    Jotain S-kortin uusimisesta kerrottiin yleisestikin jokin aika sitten.
    https://www.tivi.fi/uutiset/s-etukortti-debitin-teknologia-vanhentui-jos-ei-vaihda-korttia-se-muuttuu-maksulliseksi/197e031c-e93c-41d1-a739-5f2af7a340da
  • #9 kirjoittanut 88k5 10 Mar 2021
  • Mulla on vain sellainen iankaikkisen vanha S-etukortti....

    Sellainen ainoastaan magneettijuovalla toimiva. Joskus kassalla sanoivat, että se kannattaisi uusia. Se on kuitenkin rinnakkaiskortti vaan, joten sen saa uusia vain tämän huushollin hallitus, johon minä ainakaan S-pankin mukaan en kuulu.
    ..
    Sama mulla, ja on riittänyt vaimolle kerryttämään poonuksia..

    Joku vuosi (10?) takaperin piti uusia kun käytössä tullut halkeema ja uhkasi mennä kahtia - seköhän se huijaus oli..  :laugh:
  • #10 kirjoittanut Tarvasjoki 10 Mar 2021
  • Ei tuu näitä avattua oli VAROITUS muille. >:D
    TÄÄ TULI NORMI TEKSTARINA
  • #11 kirjoittanut Karabiilisti 10 Mar 2021
  • ekkai vaan avannut sitä  :o
  • #12 kirjoittanut tsahkali 10 Mar 2021
  • TÄÄ TULI NORMI TEKSTARINA

    Niinhän ne tulee, postihuijauksetkin.
  • #13 kirjoittanut Ossi66 10 Mar 2021
  • Niinhän ne tulee, postihuijauksetkin.

    Niinpä. Postiinkin mennään siksi aina omaposti-sovelluksella  ;)
  • #14 kirjoittanut 88k5 10 Mar 2021
  • TÄÄ TULI NORMI TEKSTARINA
    ..ja siinä oli sellainen lyhytlinkki?

    Koskaan (edes täällä) pitäisi sellaisia availla. Ja vielä vähemmän niitä itse tehdä ja viljellä Thumbd
  • #15 kirjoittanut Tarvasjoki 10 Mar 2021
  • ekkai vaan avannut sitä  :o
    NO EN tiesihän sen heti , VAROITUS VAIN MUILLE
Sivuja:
Toiminto