Tekniikkakeskustelut > Projektit

Soliferin elvytysoperaatio

<< < (13/25) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.05.2011     kello on 20:12 ---Kyllä nostan hattua korkealle sinulle Kivi. Tuntuuhan kuljin sitä omemmalta, kun on sen kanssa puuhastellut. En tiedä mille uusi kalusto tuntuu, kun ei ole kokemusta, eikä tule.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä. Hienoa työtä hän tekee. ;)

Duster:
Hattua miekin nostan, noin perusteellinen täyskorjaus. Vaunustahan yuloo kuin uusi, ei toista samanmoista taija tulla vastaan (ikä näkkyy vain rekisteriotteesta). Täten toivotan paljon mukavia reissuja & turvallisia kilometrejä.

TsKo:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 27.05.2011     kello on 18:29 ---Laitoin kerran 55TT solikan keulan ja perän uusiksi ja siinä tein peräosan ilman ikkunaa. Kyllä saman voisi tehdä keulaankin. Työpäivän verran siinä melkein menee vähemmän kun jättää ikkunan pois.

--- Lainaus päättyy ---

Heh, noista ikkunoiden poisjättämisestähän meillä oli Osen ja joidenkin muidenkin kanssa juttua tuolla infon puolella pari kesää sitten. ;D

Lopputuloksena mulla ei oo tossa kafivanhuksessa enää etu eikä takaikkunaa.

Homma näyttää olevan Kiven vaunussa samanlaista kuin itsellä kafin kanssa, paitsi mulla ei homma oikein etene :D

Mutta joo, hienolta näyttää jälki ja toivottavasti riittää virtaa loppuun asti.

hartsakoski:
Mitä ajattelit ikkunan tilalle laittaa ???Pelti vai jotain vaneria kenties?Itsellä ollut sama mielessä kun näyttää tuo -81 solikka 45T:n takaikkuna ruvenneen säröilemään siihen malliin,että kohta joutuu jotain tekemään :( ;).

Ossi66:
Mielestäni ainoa oikea materiaali on sileä alumiini, joka tiivistetään oikein muuhun koriin. Ja tietysti sävytettynä korin väriin ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View