Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Minkä tehonen lämmitys?
Masa matkailija:
Multivanissa vasemmalla takapyörän takana on tila tehdasvaruste ilmalämmittimelle. Sopii juuri ja juuri siihen tilaan. Imu oli verhoilun sisältä ja puhallus lattian rajassa olevasta ilma ritilästä. Toinen paikka tosiaan hanttarin penkin alle, mutta mulla oli niin täynnä sähkötekniikkaa siellä ettei sopinut. Siellä mm CD vaihtaja ja vahvistimet. Mietin myös varapyörän paikkaa kun sitä ei ollut varusteena.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla
Lerssinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2021 kello on 18:04 ---Vähän ohi aiheen....
Mihin pakussa se lämmitin. Olen nyt mittaillut eri paikkoja. Viimeisin idea on asentaa hanttarinpenkin alle. Siitä läpiviennit auton alle ja ilmaputki väliseinästä. Voisiko pakun Webastosta haaroittaa polttoainesyötön? Vesi Webasto on aika liki samassa kohtaa auton alla.
--- Lainaus päättyy ---
Toverin transittiin laitettiin ilmalämmitin ja otettiin polttoaine tehtaan weban kanssa samasta haarasta, eli alkuperäisestä linjasta oli yksi lähtö joka heti sen jakopalikan jälkeen haaroitettiin kahdeksi joista toinen originaaliin ja toinen itseasennettuun. Mietittiin että tuleeko jotain murheita mutta hyvin on pelannu jo vuoden.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 17.01.2021 kello on 19:05 ---Toverin transittiin laitettiin ilmalämmitin ja otettiin polttoaine tehtaan weban kanssa samasta haarasta, eli alkuperäisestä linjasta oli yksi lähtö joka heti sen jakopalikan jälkeen haaroitettiin kahdeksi joista toinen originaaliin ja toinen itseasennettuun. Mietittiin että tuleeko jotain murheita mutta hyvin on pelannu jo vuoden.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli hyvä tieto....
Olisi vain niin helppo haaroittaa, kun nykyisen Webaston polttoaineletku menee liki tulevaa lisälämmitintä. Pelaako lämmittimet yhtä aikaa? Se ei mulla ole tarkoitus, mutta kun Webasto on ajonaikainen termostaatiiohjattu kellon lisäksi.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2021 kello on 19:19 ---Tämä oli hyvä tieto....
Olisi vain niin helppo haaroittaa, kun nykyisen Webaston polttoaineletku menee liki tulevaa lisälämmitintä. Pelaako lämmittimet yhtä aikaa? Se ei mulla ole tarkoitus, mutta kun Webasto on ajonaikainen termostaatiiohjattu kellon lisäksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä putkikoko ?
"löpö" on notkeaa ja eihän kulutus kuitenkaan mikään mahdoton, max taitaa olla 1l/h eli 2l/h kahdelle lämppärille. Mahtaa piisata jos ei ihan pilliä mutta todennäköisesti 6mm ?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 17.01.2021 kello on 19:29 ---Mikä putkikoko ?
"löpö" on notkeaa ja eihän kulutus kuitenkaan mikään mahdoton, max taitaa olla 1l/h eli 2l/h kahdelle lämppärille. Mahtaa piisata jos ei ihan pilliä mutta todennäköisesti 6mm ?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on sellainen muistikuva, että lämmittimen polttoaineputki ei saisi olla halkaisijaltaan liian suuri....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta