Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Minkä tehonen lämmitys?
Santeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 17.01.2021 kello on 15:39 ---Jos pyörität sisäilmaa niin taatusti riittää, itsellä on vaunu jossa 2 kilowatin binar (suosittelen useamman laitteen kokemuksella).
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Binar lämmittää vettä? Itse ajattelin Planaria, ilmalämmitintä.
Lerssinen:
Planar piti kirjoittamani eikä Binar, hyvä kun huomasit. Ilmalämmittimistä oli siis nyt kokoajan kyse..
Masa matkailija:
Tuohon termostaatti juttuun, jos lisätään alkuperäinen sensori, niin tilanne ei parane. Ohjauspaneelissa on sama sensori, ja sen sijainti oli optimaalinen. Lähinnä tilanne paranisi kun lämmittimen saisi käyntiin termostaatilla ennen kuin lämmittimen oma alaraja herää.
Alkuperäisessä ohjeessa lukee se 5asteen ero. Webasto ilmoittaa muistaakseni 4 astetta.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla
Masa matkailija:
Webasto Airtop 3500 ja 5000:n minimiteho on 1.5 Kw. Kun termostaatti kokee tavoitetun lämpötilan lähestyvän laskee tuulettimen kierosluku vähitellen minimiin jolloin se 1.5 Kw teho vallitsee. Mikäli lämpötila nousee ~0.4 astetta yli tavoitettu lämpötila sammuu liekki ja pumppu. Jotta liekki syttyisi uudelleen tulisi lämpötila laskea ~2 astetta alle tavoitetun arvon. Usein tuntuu jo kylmältä silloin.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla
Aakku:
Vähän ohi aiheen....
Mihin pakussa se lämmitin. Olen nyt mittaillut eri paikkoja. Viimeisin idea on asentaa hanttarinpenkin alle. Siitä läpiviennit auton alle ja ilmaputki väliseinästä. Voisiko pakun Webastosta haaroittaa polttoainesyötön? Vesi Webasto on aika liki samassa kohtaa auton alla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta