Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Minkä tehonen lämmitys?
Masa matkailija:
Nuo molemmat mitä mulla on, on alkuperäisiä, asennukset tehty oikein, mutta Jo käyttöohje kertoo tuon differenssin. Se on kuten valmistaja suunnitellut.
Olen miettinyt miten ohjaus tulee huonetermostaatilla, mutta pitää etsiä liitäntä sille.
Jos jollain on valmis kytkentä planarin ja thermotopin lämmittimiin, siten että lämmitys ohjautuu lämmittimen mielestä oikein ja turvallisesti niin kiinnostaa.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Matti_Kojo - 17.01.2021 kello on 12:19 ---Nuo molemmat mitä mulla on, on alkuperäisiä, asennukset tehty oikein, mutta Jo käyttöohje kertoo tuon differenssin. Se on kuten valmistaja suunnitellut.
Olen miettinyt miten ohjaus tulee huonetermostaatilla, mutta pitää etsiä liitäntä sille.
--- Lainaus päättyy ---
Planarillehan saa erillisen huonetermostaatin, liitin vaan kiinni.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2021 kello on 12:03 ---Termostaatti kyllä toimii, mutta se pudottaa Eberin vain puoliteholle....
Siis puhallin menee pienelle, lähes äänettömälle teholle ja lämmöntuotto laskee. Toimii hyvin kylmemmillä ilmoilla, mutta ei jossakin +15 ulkolämpätilassa.
Eberi ei siis sammu kokonaan termostaatin ohjaamana.
--- Lainaus päättyy ---
Siis systeemi on tyhmä ja vaatii puukottamista....
Toisaalta, mihin tarvit lämmitystä +15 ulkolämpötilalla?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.01.2021 kello on 12:37 ---Siis systeemi on tyhmä ja vaatii puukottamista....
Toisaalta, mihin tarvit lämmitystä +15 ulkolämpötilalla?
--- Lainaus päättyy ---
Taas. Ihmisillä eri mieltymykset ja me pidämme autossa 22 ja ylikin. Kotona 24, miksi pitäisi oleilla tilassa jonka kokee kylmäksi. Jokainen tavallaan
Santeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Matti_Kojo - 17.01.2021 kello on 12:19 ---Nuo molemmat mitä mulla on, on alkuperäisiä, asennukset tehty oikein, mutta Jo käyttöohje kertoo tuon differenssin. Se on kuten valmistaja suunnitellut.
--- Lainaus päättyy ---
Matti, kummalla ohjauspaneelilla Plaanari on tossa Multivanissa, kiertonamiskalla vai digitalisella?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta