Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta
Ducaton takajouset
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 29.01.2022 kello on 20:08 ---Tuosta vois olla erimieltäkin, Valilasta saa jouset jotka toimii ja pitkään. Eli kertavaihto piisaa. Jos lisää tietoa asiantiimoilta kaipaat niin ota yhteys Vallilantakomoon, sieltä löytyy . . .
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 29.01.2022 kello on 21:29 ---Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.
--- Lainaus päättyy ---
Jos haluu hyvää, ei sitä ilman saa . . .
Ja hyvän kun ostaa, ei tarvi kahta kauppaa tehdä . . .
Hyvää ja halpaa kun ei samassa paketissa toimiteta . . .
Tietty on, on muitakin hyvän tavaran toimittajia/asentajia mutta Vallila on ollut yksi hyvistä . . .
Muttaihanmitenvaank uhaneiriitaatuu . . .
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 29.01.2022 kello on 21:29 ---Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.
--- Lainaus päättyy ---
Täh? Vahvistettu etujousi 97€ kappale. Eikai siitä konkurssia tule? Vaikea tuosta on paljoa enää säästää laadusta tinkimättä.
Paikalleen asennus noin ~300€ suunnattuna tai sitte muualla/itte.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 29.01.2022 kello on 22:17 ---Täh? Vahvistettu etujousi 97€ kappale. Eikai siitä konkurssia tule? Vaikea tuosta on paljoa enää säästää laadusta tinkimättä.
Paikalleen asennus noin ~300€ suunnattuna tai sitte muualla/itte.
--- Lainaus päättyy ---
Joittenki pitäis saada rahaa vielä mukaanki kun asennuksilla käy . . . Tykkäsin Vallilan palveluista, Hyvää kun ei ilman saa . . .
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 29.01.2022 kello on 19:44 ---Olisko kellään täällä vertailevaa tietoa miten suuri ero on lisäkierrejousien ja lisäilmajousien välillä alustan käyttäytymisessä?
--- Lainaus päättyy ---
Suurin ero on siinä, ettei lisäjousta pysty säätämään, ilmajouset voi säätää kuorman mukaan ja tietty hyödyntää hiukan kaltavassa parkissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta