Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Ducaton takajouset

<< < (12/16) > >>

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 29.01.2022     kello on 20:08 ---Tuosta vois olla erimieltäkin, Valilasta saa jouset jotka toimii ja pitkään. Eli kertavaihto piisaa. Jos lisää tietoa asiantiimoilta kaipaat niin ota yhteys Vallilantakomoon, sieltä löytyy . . .

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 29.01.2022     kello on 21:29 ---Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.

--- Lainaus päättyy ---
Jos haluu hyvää, ei sitä ilman saa . . . 
Ja hyvän kun ostaa, ei tarvi kahta kauppaa tehdä . . . 
Hyvää ja halpaa kun ei samassa paketissa toimiteta . . .

Tietty on, on muitakin hyvän tavaran toimittajia/asentajia mutta Vallila on ollut yksi hyvistä . . .

Muttaihanmitenvaank uhaneiriitaatuu . . .

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 29.01.2022     kello on 21:29 ---Kyllä olen ollut ihan henkilökohtaisesti yhteydessä kys. firmaan mutta ei noilla hinnoilla.

--- Lainaus päättyy ---
Täh? Vahvistettu etujousi 97€ kappale. Eikai siitä konkurssia tule? Vaikea tuosta on paljoa enää säästää laadusta tinkimättä.

Paikalleen asennus noin ~300€ suunnattuna tai sitte muualla/itte.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 29.01.2022     kello on 22:17 ---Täh? Vahvistettu etujousi 97€ kappale. Eikai siitä konkurssia tule? Vaikea tuosta on paljoa enää säästää laadusta tinkimättä.

Paikalleen asennus noin ~300€ suunnattuna tai sitte muualla/itte.

--- Lainaus päättyy ---

Joittenki pitäis saada rahaa vielä mukaanki kun asennuksilla käy . . .  Tykkäsin Vallilan palveluista, Hyvää kun ei ilman saa . . .   

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 128420 - 29.01.2022     kello on 19:44 ---Olisko kellään täällä vertailevaa tietoa miten suuri ero on lisäkierrejousien ja lisäilmajousien välillä alustan käyttäytymisessä?

--- Lainaus päättyy ---

Suurin ero on siinä, ettei lisäjousta pysty säätämään, ilmajouset voi säätää kuorman mukaan ja tietty hyödyntää hiukan kaltavassa parkissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View