Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta
Ducaton takajouset
128420:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 26.01.2022 kello on 20:26 ---Jos ei ihan noin negatiivisesti suhtaudu asiaan, niin nyt 20tkm kokemuksella olen lisäjousiin edelleen ihan tyytyväinen. :)
Lähtökohta oli uretaanipuslien päällä makaava takapää, jossa "jousitus" oli käytännössä olematon ja pakkasella täysin kivireki.
Lisäjousilla perä kohosi sen verran, että jousitus toimii ihan ok. Eihän tuommoisesta työkaluksi tehdystä alustasta mitään tunnotonta lullaa tule, mutta lähtökohta huomioiden ihan hyvä. Muihin ratkaisuihin verraten noissa lisäkierrejousissa olen tykännyt myös "asenna ja unohda" -periaatteesta..
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Kohtuullinen muutos kuitenkin siis saatu, tämä päivä meni vielä "arpoessa" lisäilma-kierrelisäjousien välillä, ehkä kuitenkin kokeilen kierrejousia kun luin mielipiteet, kiitoksia asiallisista vastauksista ja kommenteista?
Arska:
Mistä saisi halvalla pelkät ilmapussit ducato on, kaverilla on samanlainen ducato kuin minulla. Itse ostin 6v. sitten Englannista mutta sitä kauppaa ei enää ole. Suomessa ne on vaan niin kalliita.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.01.2022 kello on 09:17 ---Mistä saisi halvalla pelkät ilmapussit ducato on, kaverilla on samanlainen ducato kuin minulla. Itse ostin 6v. sitten Englannista mutta sitä kauppaa ei enää ole. Suomessa ne on vaan niin kalliita.
--- Lainaus päättyy ---
Kuukkeli töihin...
Itse ostin kaikkine kilkkeineen Italiasta.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.01.2022 kello on 09:44 ---Kuukkeli töihin...
Itse ostin kaikkine kilkkeineen Italiasta.
--- Lainaus päättyy ---
Oon yrittänyt sitäkin, mutta ei oo oikein mitään löytynyt. Hakusana pielessä....
odi:
Jotain tämmöistä hakusessa?
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=ducato+luftfeder+&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=ducato+Luftfeder+Zusatzluftfederung+&_osacat=0
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta