Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Paras sauna leirintäalueella

<< < (10/12) > >>

K.E.V:
En tiedä kuka valitseekaan leirintäalueet saunan perusteella vaikka sellaisen luulijoitakin näkyy olevan. Itse kommentoin mitä on tullut vastaan.

kimi:
^Jossain määrin ainakin me. Leirintäalue tarkoittaa huoltopysähdystä ja silloin sauna kuuluu asiaan, mieluiten tilaus sellainen.

Raksaus:
Ensisijaisesti leirintäalueen valintaan itsellä vaikuttaa sijainti. Mutta jos matkan varrella tai kohtuulliseksi katsomani matkan päässä olisi leirintäalue jonka saunatiloja olisi kehuttu niin kyllä saattaisin tuon valita. Kun kuski olen. Vaimo ei yleensä saunaan kuitenkaan mene, oli tilaussauna tai ei. Lapset tykkää kesällä uimisesta ja saunasta. Yleensä ollaan käytetty yleisiä vuoroja jos kuuluu hintaan. Korona aikaan jossain ei ollut yleisiä vuoroja. Silloin ainakin harkinnassa oma vuoro. Sijainnin ja lasten aktiviteettien ohella sauna ja uimamahdolllisuudet siis omalla listalla aika korkealla.

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.11.2020     kello on 12:38 ---Oulangan campingilla on tosi isolla heti valmis pöntöllä varustettu kylläkin vuokrattava. Mahti hyvät löylyt.

--- Lainaus päättyy ---

Katto tekee tästä kyllä heti paljon mielenkiintoisemman saunan. Kävisin kokeilemassa jos sattuisi matkalle.

88k5:
Vähän ehkä vieras topikki mulle kun en ihmeemmin ole (kesä)reissuissa saunaa vailla ollut. Varsinkaan yhteishikoiluja - viimeksi Nuorgamin kämppärillä priva sauna, mutt on sekin sellaista "toisten jäljissä olemista". Oma on oma - ja paras  ;D

Liiemmin kesälomalämmössä jälkihikeä ole vailla, jos kerran viikossa korkeintaan. Talvireissussa talviurheilun päätteeks on mukava tiristää ne viimeiset hiet saunassa kun ulkona pääsee hyvin jäähylle. Onneks monessa paikassa kuuluu vuorosaunat hintaan. Talvella sikäli tulee paikka valittua osin saunaperusteella..

yamppi:
Hämeenhelmen molemmat saunat on hyviä, siis "yleinen" isosauna ja pieni vuokrasauna.

Pääkslahdessa on hyvä sauna.

Huonoin sauna on ollut Messilässä, kunnon väsynyt sähkösauna, kokemukset -18 ja -19 kesiltä. Tuntui, että on liian tehoton kiuas siihen saunaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View