Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Paras sauna leirintäalueella

<< < (9/12) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 21.11.2020     kello on 22:53 ---No höpö höpö jos oikeat löylyt haluat saada. :)

--- Lainaus päättyy ---

?

Alan:
Paras sauna leirintäalueella. En ole nähnyt niillä Heti valmis-kiukaita...  :D

Kyllä täällä sauna- ja kiuasjuttuketjuja riittää.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.11.2020     kello on 12:16 ---Paras sauna leirintäalueella. En ole nähnyt niillä Heti valmis-kiukaita...  :D

Kyllä täällä sauna- ja kiuasjuttuketjuja riittää.

--- Lainaus päättyy ---
Oulangan campingilla on tosi isolla heti valmis pöntöllä varustettu kylläkin vuokrattava. Mahti hyvät löylyt.

Alan:
En muista käyneeni, ainakaan kulkimella. Ehkä teltalla 80-90-luvulla, en varmuudella muista.

Komia katto on.

Aiheesta sen verran, että kovin vaihtelee tilaussaunan vuokra. SFC-alueella jos on kympin, niin aika herkästi otan. Ihan sama minulle, mutta muu perhe viihtyy yksityisvuorolla.

Vaeltaja:
Mikäli tarvetta leirintäalueella käyntiin on. Niin valitsen paikan muun syyn, kuin saunan parenmuuden perusteella. Kaikilla niillä SFC alueilla, joilla olen käynyt, on ollut vähintäänkin kelvolliset saunat. Lisäksi Mellajärvellä ja Hietajärvellä olen onnistunut sattumalta käymään silloin, kun savusauna on ollut lämpimänä saunottavissa.

Erikoisin sauna, jossa olen saunonut on Helvetinportin Jurttasauna https://helvetinportti.fi/mukavuudet/

Toinen erikoinen sauna on. Sotajoen/Ivalonjoen haaran kohdalla olevalla vanhalla kulta-alueella. (Sotajoen suupankki, Liljeqvistin kämppäkartano ja ruoppaaja.) Liljeqvistin rakentama uloslämpiävä savusauna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View