Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Iskunvaimentimet taakse Fiat Ducaton alustalla olevaan Bürstneriin

<< < (3/3)

x1m:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 11.11.2020     kello on 08:01 ---Oletko käynyt henkilöautopuolella tarkastuksella?

Mulla tuo transu menee aina rekkamontun puolelle ja siellä ei ole mahkuja täristimiin.

Yhdellä asemalla on jarrut testattu henkilöauto radalla mutta ei siinäkään täristetty iskareita vaikka se laite on samalla radalla.

--- Lainaus päättyy ---
Rekkamontulla tuokin Gugato on testattu aina, ja on siellä tärytetty.
Motonetistä hain iskarit tuohon kun renkaanvaihdossa huomasin ettei ihan öljyt enää pysy sisällä.
Väittivät että myös Ducaton iskarit sopisi tuohon taakse, saa nähdä 🙄

ajuri:
Juu ei meidänkään A katsastus tärryytä autoa. Jarrut kattoo dynossa. Montulla sit muut alustan ja pyörien laakerit ja kunnon. Meillä katsastus kyllä melko lepposta hommaa. Mulle kyl tuli otteeseen merkintä kun toinen rek kilven  valo oli palanut. Eipä muuta ollut. Ajattelin noita iskareita ehkä vaihtaa, kun pientä ruostetta huomasin itse toisessa. Auto kymmenen vuotta vanha ja kisoja liki 100 000.
No jos jostain löytyy tuollainen iso erikonen avain millä ne saa auki, niin teen nyt ainakin sen mitä Frankia opasti. Meillä kun pihssa huolto monttu, niin onnistuisi ehkä itseltä tuo homma.

aloittelija:
Yli 2500kg kokonaispainoiselle ajoneuvolle ei tarvitse iskaritestiä tehdä. Katsastajan ohje. Ei ole omaani koskaan tehty.
Työkaveri käytti asuntoautoaan "halvalla" asemalla, hylky testistä, kuskin puoli, huono teho/vuotaa. Vaihdatti uuden vaimentajan ja meni uusintanäytölle, hylky tuli taas, huono teho vaikka uusi vaimennin. Kaivoin kaverille pykälät esille, vaihtoi katsastusasemaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View