Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Moottorinlämmittimien aiheuttamat ongelmat Euro 6 moottorien yhteydessä.

<< < (10/15) > >>

128420:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.11.2020     kello on 19:46 ---Esson baarin jututhan eivät ole mitään faktaa, vai oletko saanut kirjeen, jossa yritetään muuttaa takuuehtoja jälkikäteen?

--- Lainaus päättyy ---

Eipä niin, mutta on vahvaa kokemusta siitä, ettei tämä keskustelun alaisena oleva harmi missään Esson baarissa syntynyt ;D

Olen kuitenkin yllättynyt, kuinka asiallisesti keskustelu on käynyt, tuskinpa likikään kaikki tähän lämmitys ongelmavyyhtiin tuukkaantuneet on edes hoksineet laittaa mielipiteitään tänne?

Voihan olla, että myyntipuoli kokee tämmöiset keskustelut keljuna, mutta se ei ole avauksen tarkoitus, oikealla asialla yritetään... Thumb

K.E.V:
Yleensä täällä keskustellaan asiallisesti. Itse en osallistunut kun Mersun 5 sylinterinen ei tunne tuota ongelmaa

Hymer B654:
  Minulla on Hymer, vm 2010 jossa 3,0 Fiat moottori ja siinä 220v letkulämmitin sekä Webasto,kumpaakin olen käyttänyt eikä ole ollut ongelmaa !

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer B654 -  6.11.2020     kello on 21:22 ---  Minulla on Hymer, vm 2010 jossa 3,0 Fiat moottori ja siinä 220v letkulämmitin sekä Webasto,kumpaakin olen käyttänyt eikä ole ollut ongelmaa !

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida kuitenkaan euro6 olla.

Hymer B654:
 Eipä tosiaankaan ole!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View