Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mover

<< < (9/10) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Nakertaja - 18.04.2024     kello on 14:22 ---Mutta millainen on nelikulmainen vetokoukku? Olen nähnyt vain pyöreitä kuulia.

--- Lainaus päättyy ---
Oletettavasti hän tarkoitti noita jenkki-tyylisiä vetokoukun liitoksia, joihin tosiaan on tarjolla jos jonkinlaista härpäkettä. Tosin tässä pitää muistaa myös että jenkkiläiset sallitut pystykuormat noilla on hiukan jotain muuta kuin nämä EU 75kg tms. säälittävät

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 18.04.2024     kello on 15:14 ---Tosin tässä pitää muistaa myös että jenkkiläiset sallitut pystykuormat noilla on hiukan jotain muuta kuin nämä EU 75kg tms. säälittävät

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuo pystykuorma ole autokohtaista? Mulla on Volvossa 100kg ja kaverin ML Mersussa tais olla 120kg.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 18.04.2024     kello on 18:27 ---Eikös tuo pystykuorma ole autokohtaista? Mulla on Volvossa 100kg ja kaverin ML Mersussa tais olla 120kg.

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida 120kg riittää ;D

volvo:
on hyvä ymmartää että näitä "jenkki" koukkuja isoilla massoilla käytetään vain rungollisessa autossa, eli ei niitä saa peltipohjiin :)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 18.04.2024     kello on 21:00 ---on hyvä ymmartää että näitä "jenkki" koukkuja isoilla massoilla käytetään vain rungollisessa autossa, eli ei niitä saa peltipohjiin :)

--- Lainaus päättyy ---

No juu, tuolla kieltämättä löytyy myös kaikenlaista "takalaitanostin" tyyppistä hydraulista varsin raskaankin kaluston kuljetinta tuon pyörätelineen tavoin, joku iso custom-prätkäkin kun saattaa painaa pitkälti päälle 300kg :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View