Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Viallinen kaasupullo

<< < (8/8)

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 19.10.2020     kello on 20:01 ---Teräs/alu tyhjenee kyllä kunhan lämpöä on edes -30oC

--- Lainaus päättyy ---

Al paras tuossa suhteessa.

Rontti-:
Vanha aihe mutta näköjään ei ole ensimmäinen kerta ei sovi säädin reikään. Tällä kertaa vielä tuollainen uusi kauluksellinen agan pullo. Kyljessä stanssattuna 03/2023 valmistaja yms tekstien yhteydessä eli tuore pullokin vielä

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Rontti- - 18.03.2024     kello on 23:42 ---Vanha aihe mutta näköjään ei ole ensimmäinen kerta ei sovi säädin reikään. Tällä kertaa vielä tuollainen uusi kauluksellinen agan pullo. Kyljessä stanssattuna 03/2023 valmistaja yms tekstien yhteydessä eli tuore pullokin vielä

--- Lainaus päättyy ---

Käsittääkseni hyvin vanha pullo. Tuo päiväys tarkoittaa aikaa, milloin se pitäisi painetestata uudestaan.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.03.2024     kello on 07:55 ---Käsittääkseni hyvin vanha pullo. Tuo päiväys tarkoittaa aikaa, milloin se pitäisi painetestata uudestaan.

--- Lainaus päättyy ---

Onko näin. Minulla uuden näköinen pullo jossa stanssattu 2022/2 ja hankin sen syksyllä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.03.2024     kello on 12:52 ---Onko näin. Minulla uuden näköinen pullo jossa stanssattu 2022/2 ja hankin sen syksyllä.

--- Lainaus päättyy ---

No juu. Tarkistin tuossa varastossa olevan pullon päiväykset. Sekoitin maalattuna olevaan päiväykseen. Minun pullossa on stansattuna 2010 ja maalattuna 2025. Maalattuna on uusi painetarkastuspäivä, tietenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View