Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoautona bensa?

<< < (4/8) > >>

Nurmis:
Suurilta kulutukset vaikuttaa. Vanha Pösö vei dieseliä 9,5l satkulla. Paras vaihtoehto olis hakea dieselimaasturi ja ottaa takapenkit pois.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: Nurmis -  9.10.2020     kello on 00:04 ---Esim. Peugeot 508 1.6 bensa saa vetää 1775kg.
Pösöllä oon aina ajanut eikä oo moitittavaa ollut. Tuntuu kyllä hullulta vetää 1.6 bensalla vaunua..

--- Lainaus päättyy ---
Jos noissa on sama 156hp kone kuin sitikoissa, niin oman kokemuksen mukaan kestävyys on todella heikko. Nytkin nettiautossa tuli haulla eka vastaan, vm -11 ja 66 tkm ajettu, jakoketju vaihdettu... Mulla vaihdettiin parhaimmillaan ketjua 2kk välein kun jätti tielle...

Mutta: Skoda Octavia 1,8 TSi Combi 4x4 -13 ja Hobby 540 KMfe (1500 kg) yhdistelmällä oli keskikulutus euroreissulla 12,5l/100km. Kulki yllättävän hyvin vaunu perässä.

Itsellä oli aikanaan CR-V 2.0 bensa manuaalilla millä ei tullut vedettyä kuin kärryä mutta muistikuva, että tuollaisella ilman turboa olevalla laitteella meno oli väännönpuutteen takia aika huudattamista ilman vaunuakin.

tsahkali:
Pensakoneella jos vetää isompaa, niin perstuntumalla on iso merkitys.
Vaikka keskinopeus ei juurikaan muuttuisi, niin kulutus saattaa vaihdella litroja.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi -  9.10.2020     kello on 19:53 ---Jos noissa on sama 156hp kone kuin sitikoissa, niin oman kokemuksen mukaan kestävyys on todella heikko. Nytkin nettiautossa tuli haulla eka vastaan, vm -11 ja 66 tkm ajettu, jakoketju vaihdettu... Mulla vaihdettiin parhaimmillaan ketjua 2kk välein kun jätti tielle...

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitat varmaan Citroenin THP moottoreita...

Tuota PSA:n ja BMW:n yhteisesti suunnittelemalla moottorilla varustettua autoa tuskin kukaan valveutunut enää ostaa murheekseen.
Kyllä VAG on myös kerännyt aikoinaan huonoa mainetta lyhenteillä TSI ja DSG. Käsittääkseni sielläkin puolella ongelmat ovat jo voiton puolella, mutta maine elää.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Nurmis -  9.10.2020     kello on 19:52 ---Suurilta kulutukset vaikuttaa. Vanha Pösö vei dieseliä 9,5l satkulla. Paras vaihtoehto olis hakea dieselimaasturi ja ottaa takapenkit pois.

--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt sekoita kiisseliä aiheeseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View