Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
EBL 99 sähkö ongelma
Teukka-74:
Tuliko tähän vikaan koskaan selvyyttä? Minusta tuntuu että meillä on samankaltaista ongelmaa. Jännitemittarista katsottuna ei akkujen napajännitteet nouse pidemmänkään ajon jälkeen kuin hupiakku (max.n.13-13.3V ja ajoakulle näyttää kuitenkin 14V) vai jokohan hupiakku alkaa olemaan kaput? Ajoakku on uusi.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 30.09.2021 kello on 08:29 ---Tuliko tähän vikaan koskaan selvyyttä? Minusta tuntuu että meillä on samankaltaista ongelmaa. Jännitemittarista katsottuna ei akkujen napajännitteet nouse pidemmänkään ajon jälkeen kuin hupiakku (max.n.13-13.3V ja ajoakulle näyttää kuitenkin 14V) vai jokohan hupiakku alkaa olemaan kaput? Ajoakku on uusi.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tullut minun osalta selvyyttä mikä oli lopulta vikana. Käytin paikallisella sepällä ja joitain katkoksia oli piirilevyllä, mutta ei tullut kuntoon ja ei ehtinyt tarkemmin tutkia laitetta. Ostin sitten korjatun EBL:än reilulla satasella ja nyt kaikki toimii.
Teukka-74:
Ok.Pitää vielä mitata tuo latausjännite akun navoilta. Nyt olen seurannut Jännitetasoja panelista.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 30.09.2021 kello on 09:50 ---Ei tullut minun osalta selvyyttä mikä oli lopulta vikana. Käytin paikallisella sepällä ja joitain katkoksia oli piirilevyllä, mutta ei tullut kuntoon ja ei ehtinyt tarkemmin tutkia laitetta. Ostin sitten korjatun EBL:än reilulla satasella ja nyt kaikki toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Vaihdoit sen ilmeisesti korjattuun?
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.09.2021 kello on 17:44 ---Vaihdoit sen ilmeisesti korjattuun?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta