Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

EBL 99 sähkö ongelma

<< < (7/9) > >>

Teukka-74:
Tuliko tähän vikaan koskaan selvyyttä? Minusta tuntuu että meillä on samankaltaista ongelmaa. Jännitemittarista katsottuna ei akkujen napajännitteet nouse pidemmänkään ajon jälkeen kuin hupiakku (max.n.13-13.3V ja ajoakulle näyttää kuitenkin 14V) vai jokohan hupiakku alkaa olemaan kaput? Ajoakku on uusi.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 30.09.2021     kello on 08:29 ---Tuliko tähän vikaan koskaan selvyyttä? Minusta tuntuu että meillä on samankaltaista ongelmaa. Jännitemittarista katsottuna ei akkujen napajännitteet nouse pidemmänkään ajon jälkeen kuin hupiakku (max.n.13-13.3V ja ajoakulle näyttää kuitenkin 14V) vai jokohan hupiakku alkaa olemaan kaput? Ajoakku on uusi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tullut minun osalta selvyyttä mikä oli lopulta vikana. Käytin paikallisella sepällä ja joitain katkoksia oli piirilevyllä, mutta ei tullut kuntoon ja ei ehtinyt tarkemmin tutkia laitetta. Ostin sitten korjatun EBL:än reilulla satasella ja nyt kaikki toimii.

Teukka-74:
Ok.Pitää vielä mitata tuo latausjännite akun navoilta. Nyt olen seurannut Jännitetasoja panelista.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 30.09.2021     kello on 09:50 ---Ei tullut minun osalta selvyyttä mikä oli lopulta vikana. Käytin paikallisella sepällä ja joitain katkoksia oli piirilevyllä, mutta ei tullut kuntoon ja ei ehtinyt tarkemmin tutkia laitetta. Ostin sitten korjatun EBL:än reilulla satasella ja nyt kaikki toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Vaihdoit sen ilmeisesti korjattuun?

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.09.2021     kello on 17:44 ---Vaihdoit sen ilmeisesti korjattuun?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View